خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

نقش موثر جاذبه‌های متنوع فرهنگی در تولید نشاط اجتماعی در جامعه

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۶۹۷

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: این شهرستان دارای جاذبه های متنوع فرهنگی است که این جاذبه ها نقش مهمی در تولید نشاط اجتماعی دارند.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش با حضور در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا در جمع تماشاگران نمایش طنز فوتبالیست‌ها، اظهار داشت: فرهنگ غنی این شهرستان موجب تربیت هنرمندان و نویسندگان سرشناسی شده است که موجب افتخار این سرزمین هستند.

وی اضافه کرد: حضور کم نظیر مردم برای تماشا و بهره مندی از فعالیت های هنری این شهرستان نشانه علاقمندی آنان در پشتیبانی از هنرمندان و فعالیت های هنری در آستارا است.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا ادامه داد: این استقبال وظیفه مسئولان شهرستان را در تهیه و تامین زیرساخت ها و امکانات مناسب فرهنگی هنری بیشتر می کند.

وی تصریح کرد: تلاش خواهد کرد در مسیر تلاش های دولت تدبیر و امید نسبت به رفع نگرانی‌های فرهنگی شهرستان و جبران کمبودها اقداماتی در شان مردم فرهنگی آستارا ایجاد شود.

در این مراسم از سوی هنرمندان گروه نمایش و بازیگران فوتبالیست ها با اهدای شاخه گل و هدیه ای از آثار یکی از هنرمندان عکاس شهرستان مرزی بندر آستارا از یونس رنجکش فرماندار این شهرستان به دلیل حضورش در جمع هنرمندان و رویکرد فرهنگی وی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز