خبرگزاری کار ایران

دلخوش در دیدار با مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی گیلان مطرح کرد:

تلاش برای حضور حداکثری و باشکوه در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۶۳۵

رئیس هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای شهر گیلان گفت: تلاش خود را برای حضور حداکثری و با شکوه در سطح استان برای انتخابات مهم پیش رو انجام داده ایم.

به گزارش ایلنا از رشت،  سیدکاظم دلخوش رئیس هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای شهر گیلان و محمود ایزددوست مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در دفتر هیات عالی استان دیدار کردند.

محمود ایزددوست ضمن تشکر از تمامی اعضا این هیات عالی ، علی الخصوص دکتر دلخوش بابت زحمات شبانه روزی در طول این مدت ، ابراز امیدواری نمودند تا با مشارکت مردمی و برگزاری انتخابات باشکوه در روز ۲۹ اردیبشهت یکبار دیگر وفاق ملی در جامعه به نمایش در آید.

سید کاظم دلخوش در این دیدار با تشکر بابت حضور محمود ایزددوست بیان کرد: تلاش خود را برای حضور حداکثری و با شکوه در سطح استان برای انتخابات مهم پیش رو انجام داده ایم .

رئیس هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای شهر گیلان خاطرنشان کرد: فقط و فقط در چهاچوب قانون حرکت کرده و در مسیر قانونی به تمامی پرونده ها رسیدگی میشود.

وی به برگزاری جلسات توجیهی با نماینده عالی دولت در استان و فرمانداران اشاره کرد و گفت: همچنین در همین راستا و به منظور هماهنگی بیشتر جلساتی با مراجع چهارگانه بررسی کننده رد و تایید صلاحیت داوطلبان نیز برگزار شده است.

شایان ذکر است در این دیدار فاضل مشاور مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مسعود ایزددوست مسئول روابط عمومی اداره کل نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز