خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال عنوان کرد:

مشارکت حداکثری در انتخابات به مثابه دفاع از کشور است/ پیش‌بینی 101 شعبه اخذ رای در ماسال

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۰۶۹

فرماندار ماسال با بیان اینکه ستاد انتخابات شهرستان ماسال برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد، افزود: 101 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم نژاد ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز معلم و تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از کارگران معدن گفت: متاسفانه همزمان با ایام بزرگداشت مقام کارگر شاهد بروز این حادثه ناگوار و جان باختن تنی چند از کارگران زحمتکش هموطنمان در استان گلستان بودیم.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی همواره به آرای مردمی متکی بوده است، افزود: برگزاری همه پرسی جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب و دیگر انتخابات های پی در پی بعد از انقلاب موید این مطلب است.

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه مردم ایران علیرغم جنگ و مشکلات هرگز به انقلاب خود جفا نکردند، اظهار داشت: این از ویژگی های بارز مردم و نظام جمهوری اسلامی است که انتخابات در آن مظهر و نماد جمهوریت و زمینه ساز مشارکت سیاسی مردم است .

قاسم نژاد با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی ضامن بقای نظام در عرصه های بین المللی و تامین امنیت کشور است، خاطر نشان کرد: از یادمان نرفته که در 4 سال گذشته، مقام معظم رهبری سال را به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام نهادند و در همین راستا شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و دور شدن طمع دشمنان  از این کشور بودیم.

وی با بیان اینکه دشمنان تا قبل از برجام حقوق هسته ای ما را به رسمیت نمی شناختند و اینک حقوق هسته ای ما به دنیا ثابت شده است، افزود: تا قبل از این در شرایطی بودیم که دشمنان تحریم ها و فشارهای اقتصادی شدیدی به کشور وارد می کردند   و اگر آن تحریم ها باقی می ماند ما تاکنون فقط می توانستیم 100 هزار بشکه نفت به فروش برسانیم و این یعنی شکم مردم را نمی توانستیم سیر کنیم هر چند الان هم به تعبیر رهبر انقلاب دشمنان  بدعهدی های خودشان را دارند ، اما آن سند مربوط به اجماع جهانی دیگر از دست اینها گرفته شد و مطوئنا گشایش های جهانی برای ملت ما و برای نظام و جوانان در حوزه های اشتغال و پیشرفت فراهم خواهد شد.

فرماندار ماسال، مشارکت حداکثری در انتخابات را به مثابه ی دفاع از کشور عنوان کرد و گفت: حضور تک تک ما در انتخابات همانند آجری برای بنای امنیت کشور است و عدم شرکت هر یک از افراد در انتخابات، موجب ایجاد منفذی جهت نفوذپذیری دشمنان خواهد بود.

قاسم نژاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مانع جدایی مردم از انقلاب دانست و تصریح کرد: به همین دلیل مقام معظم رهبری همواره و به طور مکرر بر حضور حداکثری مردم  در انتخابات تاکید دارند.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات شهرستان ماسال برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد، افزود: 101 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان پیش بینی شده است که در این میان 10 شعبه نیز به صورت سیار جهت اخذ رای از مناطق ییلاقی و کوهستانی تعبیه شده است.

فرماندار ماسال ادامه داد: در جریان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری 1600 نفر در قالب هیئت های اجرایی و نظارت، نیروی انتظامی و اعضای شعب اخذ رای با ستاد اجرایی انتخابات شهرستان ماسال همراهی می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز