خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری لاهیجان مطرح کرد:

رضایت هنرمندان، معیاری است برای سنجش کمال جامعه

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۶۱۵

معاون‌سیاسی و اجتماعی فرمانداری لاهیجان گفت: رضایت هنرمندان، معیاری است برای سنجش کمال جامعه . اگر در حوزه عمران و صنعت دغدغه سرمایه گذاری است برای عرصه هنر هم باید سرمایه گذاری شود.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، همایش رسانه، مطبوعات و تشکل های فرهنگی و هنری با حضور محمدرضا قربانی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لاهیجان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

در این همایش جمعی از نویسندگان، شاعران، هنرمندان و فعالان قرآنی، دلسوزان عرصه فرهنگ و هنر شهرستان لاهیجان حضور داشتند.

در ابتدای مراسم «نمایش ساز دهنی» با موضوع دفاع مقدس کاری از گروه تئاتر همزاد با بازیگری عبداله بهادری، فاطمه علی پرست، ساحل احمد دوست و احمد شریفی اجرا شد که مورد توجه حضار قرار گرفت.

افشین معشوری به نمایندگی از اصحاب رسانه و مطبوعات سخنانی را در مورد ضرورت مشارکت در انتخابات توسط همه اقشار جامعه،ایراد کرد.

پس از آن سید حبیب اسماعیلی از فرهنگیان بازنشسته و شاعران فولکلور شهرستان لاهیجان شعری را در خصوص مقام والای معلم قرائت کرد.

محمدرضا قربانی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ضمن گرامیداشت روز معلم و همچنین میلاد باسعادت ولادت امام زین العابدین (ع) از حضور در جمع اصحاب فرهنگ و هنر ابراز خرسندی کرد و افزود:جامعه باید به سمتی برود که در آن هنرمندان احساس کرامت کنند.

وی ادامه داد: رضایت هنرمندان،معیاری است برای سنجش کمال جامعه . اگر در حوزه عمران و صنعت دغدغه سرمایه گذاری است برای عرصه هنر نیز باید سرمایه گذاری شود.

به گفته قربانی؛ جوامع مختلف با هر ایدئولوژی و مکتبی ممکن است برای هنرمندان خود چارچوب هایی تعریف کنند ولی هنرمندان ما انسان های فکوری هستند هنرمندان جزو اقشار مرجع جامعه هستند بخصوص در برهه‌های مهم تاریخی و سیاسی. حضور آگاهانه اقشار فرهنگی و هنری در انتخابات باعث می شود بقیه مردم انگیزه بیشتری برای مشارکت بیابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز