خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور:

دولت روحانی اخلاق حرفه‌ای سیاسی را به نمایش گذاشت/ در ۸ سال دولت قبل طبقه متوسط جامعه از بین رفت

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۴۹۱

ملک اخلاق با بیان اینکه سال‌های گذشته و به دنبال سیاست‌های اقتصادی دولت قبل طبقه متوسط در ایران از بین رفته است این سوال را مطرح کرد که ۴ درصد و ۹۶ درصد جامعه چه کسانی هستند؟

به گزارش ایلنا از رشت،اسماعیل ملک اخلاق در نشست انتخاباتی ستاد حسن روحانی در گیلان با تبریک هفته معلم با بیان اینکه دولت تدبیر و امید یکی از معدود دولت های حرفه‌ای پس از انقلاب بوده است،گفت: دولت روحانی اخلاق حرفه‌ای سیاسی را در جامعه به نمایش گذاشته است.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی را از کلیدواژه‌های اساسی دولت حرفه‌ای عنوان کرد و افزود: دولت تدبیر و امید در جهت رشد اقتصادی قدم‌های بسیار خوبی برداشته است.

وی با بیان اینکه سال‌های گذشته و به دنبال سیاست‌های اقتصادی دولت قبل طبقه متوسط در ایران از بین رفته است این سوال را مطرح کرد که ۴ درصد و ۹۶ درصد جامعه چه کسانی هستند؟

ملک اخلاق با اشاره به اینکه کسانی که خود عامل اصلی به وجود آمدن دو دستگی اقتصادی بودند، امروزه دنبال ردگم‌کنی هستند اظهار کرد:باید شفاف سازی شود تا مردم بدانند ۴ درصد جامعه چه کسانی هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه در دوره ای با دنیا روابط موفقی داشتیم و شاهد رشد چشمگیر در زمینه های مختلف بودیم گفت:در هشت سال دولت گذشته از این فضا فاصله گرفتیم و برای بازگشت به آن دوران به تدبیر نیاز داریم.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور سپس به سیاست های اقتصاد پوپولیستی و آثار آن در کشورهای آمریکای جنوبی اشاره کرد و گفت:در این جوامع شعارهای عوام فریبانه اقتصاد کشور را به سمت فقر و بیکاری سوق می دهد.

وی تاکید کرد: در این جوامع نخبگان کشور منزوی می شوند ولی عوام فریبان هر روز بیشتر با شعارهای پوپولیستی به نخبگان کشور آسیب می زنند.

ملک اخلاق با اشاره به اینکه هر چه دولت بکوشد تا تورم را کاهش دهد، به همان میزان میل به سرمایه‌گذاری افزایش پیدا می کند بیان داشت: به دنبال آن تولید و صادرات هم افزایش  پیدا می کند.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور با بیان اینکه آیت الله هاشمی به عنوان سفیر صلح و با تدبیر خود خاورمیانه را از جنگ نجات داد اظهار کرد:هاشمی نقش اساسی در تمایل کشورهای منطقه به برقراری ارتباط با ایران داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز