خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرانزلی تاکید کرد:

ضرورت تشویق مردم جهت تعیین سرنوشت و اعتلای مردم سالاری دینی در کشور

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۵۴۷

فرماندار بندر انزلی بر لزوم مشارکت همه اقشار جامعه در انتخابات و ضرورت تشویق مردم برای تعیین سرنوشت شهر و کشور و تحقق و اعتلای مردم سالاری دینی در کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، جلسه جامعه هتلداران و هنرمندان صنایع دستی در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور میرشمس مومنی‌زاده فرماندار بندرانزلی و رضا علیزاده مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در محل سالن اجتماعات فرمانداری بندرانزلی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان بندرانزلی طی سخنانی و با اشاره بر لزوم سرعت بخشیدن به توسعه صنعت گردشگری و صنایع دستی خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنم با وحدت و هم‌دلی و همگرایی و تعامل و دوستی با عموم مردم، مسئولان ،نهادها، ادارت، نماینده  و امام جمعه  شهرستان در جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های این شهرستان با هدف توسعه کار کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: انزلی ظرفیت های خوبی برای توسعه دارد که اگر از آن استفاده کنیم این شهرستان بیشتر می تواند توسعه پیدا کند و مردم از خدمات ان استفاده کنند و لازمه آن استفاده از تمام ظرفیت ها و منابع در صنایع و کشاورزی و خصوصا گردشگری است. این شهرستان از مزیتی مثل منطقه ازاد برخوردار است و باید به عنوان یک محور مهم به آن پرداخته شود.

میرشمس مومنی‌زاده تاکید کرد: در کنار همه اینها برجسته ترین ظرفیت موجود در شهرستان ظرفیت های گردشگری است و با توجه به مواهب طبیعی و جاذبه های تاریخی انزلی باید از ان به بهترین شکلی استفاده کرد و این کاری است که همه دنیا دارند از آن بهره می برند و از آن در دنیا به عنوان صادارت نامرئی نام برده می شود و توانسته بر اقتصاد و اشتغال جوامع تاثیر گذار باشد و اقتصاد خیلی از کشورها بر مبنای گردشگری است.

فرماندار شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: باید توسعه را در محور گردشگری را به صورت هدفمند درانزلی دنبال کنیم و با حمایت از واحد های اقامتی و توسعه آنان واحد های گردشگری و پذیرایی و صنایع دستی گردشگری دریایی اکوتوریسم و غیره از این ظرفیتها بهره مند شویم.

وی در پایان بر لزوم مشارکت همه اقشار جامعه در انتخابات و ضرورت تشویق مردم برای تعیین سرنوشت شهر و کشور و تحقق و اعتلای مردم سالاری دینی در کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز