خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات گیلان مطرح کرد:

نقش موثر ستادهای تبلیغات نامزدها جهت برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۵۳۹

رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه استانداری‌ها در زمینه برگزاری انتخابات و فراهم کردن مشارکت حداکثری وظایفی را برعهده دارند گفت: ستادهای تبلیغات نامزدها می‌توانند در این زمینه نقش موثری داشته باشند.

به گزارش‌ایلنا از رشت، رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: در نشست مشترک ستاد انتخابات گیلان با مسئولان ستاد تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که فرمانداران نیز حضور داشتند به مرور قوانین تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و مسائل مرتبط پرداخته شد .

محمد احمدی‌پور گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار و مباحث سازنده‌ای مطرح شد و مسئولان ستاد تبلیغات نامزدها از برگزاری این نشست استقبال کردند و تمایل به ادامه این نشست‌ها داشتند .

وی با بیان اینکه استانداری‌ها در زمینه برگزاری انتخابات و فراهم کردن مشارکت حداکثری وظایفی را برعهده دارند گفت: ستادهای تبلیغات نامزدها می‌توانند در این زمینه نقش موثری داشته باشند .

رئیس ستاد انتخابات گفت: به هر میزان که اشراف به قانون بیشتر باشد و رعایت شود انتخابات با سلامت و امنیت بهتری برگزار می شود.

در این نشست همچنین حسن کربلایی مسئول ستاد تبلیغات سیدمصطفی آقا میرسلیم، سید احمد حسینی مسئول تبلیغات آقای حسن روحانی ، علی محمد جلوه جانشین ستاد تبلیغات آقای سید ابراهیم رییسی  و نادر امیرگل مسئول ستاد تبلیغات آقای محمدباقر قالیباف مطالب‌شان را بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز