خبرگزاری کار ایران

بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم صادر شد:

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۳۴۷

هفته بزرگداشت مقام معلم که مقارن با شهادت علامه فرزانه حضرت آیت الله مطهری است، فرصت مناسبی است تا از کوشش مجدانه و صادقانه پیام آوران آگاهی و اندیشه سپاسگزاری نماییم.

به گزارش ایلنا از رشت، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم پیام مشترکی صادر کردند.
 
متن پیام به شرح ذیل است:

سپاس خداوند بزرگ را که با سوگند بر قلم بر عظمت آن افزود و نعمت هدایت را با راهنمایی  پیامبران به انسان ارزانی نمود تا شاهد شکوفایی خرد، بیداری وجدان و روشنی جان و ضمیر آدمی باشیم.

هفته بزرگداشت مقام معلم که مقارن با شهادت علامه فرزانه حضرت آیت الله مطهری است، فرصت مناسبی است تا از کوشش مجدانه و صادقانه پیام آوران آگاهی  و اندیشه  سپاسگزاری نماییم.

به رسم ادب و اخلاق بر همه ما فرض است که در جهت قدردانی و پاسداشت مقام این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نورزیم و باور داریم که پیشرفت متوازن هر جامعه ای با توسعه کمّی و کیفی تزکیه و تعلیم  و جایگاه والای علم آموزی و تکریم منزلت  تلاشگران این عرصه خطیر محقق می گردد .

در این روزها که فرصتی برای تجلیل و تکریم معلمان و آموزگاران است یاد و خاطره همه این عزیزان  به ویژه پیشکسوتان ، ایثارگران و شهدا را گرامی می داریم و بر همه آنان درود می فرستیم و امیدوارم شاهد پیشرفت روز افزون آموزش و پرورش باشیم.

زین العابدین قربانی                                            محمد علی نجفی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت                    استاندار گیلان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز