خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا خبر داد:

اختصاص 500 میلیارد تومان به کارگاه‌های تولیدی از سال گذشته تاکنون

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۳۳

فرماندار صومعه سرا گفت: با حمایت دولت حدود 500 میلیارد تومان از سال گذشته تاکنون به کارگاه‌های تولیدی اختصاص داده شده و بسیاری از آنها با افزایش سرمایه در گردش خود به چرخه اقتصاد وتولید بازگشته اند.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، فتح اللهی در همایش بزرگداشت مقام کارگر وتجلیل از کارگرا نمونه شهرستان صومعه سرا که در تالار فرشتگان برگزار شد با بیان این که وقتی کاری در جهت توسعه یک کشور در حال رقم خوردن است حاصل رنج و تلاش کارگران خواهد بود، گفت: ماحصل زحمات قشر کارگر جامعه،  پیشرفت کشور  را بدنبال دارد.

وی از عدم شکل گیری توسعه اقتصادی و صنعتی بدون برنامه ریزی دقیق ، تلاش و زحمت سخن گفت و بیان کرد: کشوری مانند ایران که در سال 57 انقلاب کرد و 8 سال جنگ تحریمی را با همه ویرانی‌ها و خرابی‌ها و بعد از آن فشارهای سیاسی، اقتصادی، تحریم‌ها، ترورها را متحمل شد همگی وظیفه‌ای سنگین را بر دوش کارگران زحمتکش جامعه گذاشته است که این افراد در بخش عظیمی از کشور سهیم‌اند.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه اگر واقعا بخواهیم شعار سال 96 محقق شود بایست زیرساخت ها و منابع را درجهت تولید اشتغال بکار ببندیم، خاطر نشان کرد: بوروکراسی ادارات شرایط را برای سرمایه‌گذاران سخت کرده که بایست به شیوه ای صحیح اصلاح شود.

فتح اللهی افزود: اگر ما بیکاری و درد بیکاری  را با گوشت و پوست و استخوان درک نکردیم به این خاطر است که بطور جدی به قضیه نگاه نکردیم واین موضوع باعث شرمندگی ما مسئولان است.

وی بابیان اینکه با همت دولت تدبیر وامید کارگروه رفع موانع ومشکلات تولید در استان تشکیل شده و مدیران استانی بصورت مستقیم وارد عمل شدند ، گفت: باحمایت دولت حدود 500 میلیارد تومان از سال گذشته تاکنون به کارگاههای تولیدی اختصاص داده شده و بسیاری از آنها با افزایش سرمایه در گردش خود به چرخه اقتصاد وتولید بازگشته اند.

فرماندار صومعه‌سرا ایجاد بستر مناسب و ریل‌گذاری جهت توسعه اشتغال پایدار در شهرستان را اولویت کاری خود برشمرد و تصریح کرد: مشکلات موجود با همکاری و هماهنگی مردم و مسئولان قابل حل است.

وی گریزی به اهمیت مساله انتخابات در کشور زد و با بیان اینکه مشارکت حداکثری و گسترده مردم در 29 اردیبهشت96 باعث نشان دادن هشیاری و آگاهی آنان و احساس مسئولیت نسبت به جامعه خود است ،گفت:  باید با حضور در پای صندوق های رای به برنامه و تجربه و کارنامه افراد رای دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز