خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان خبر داد:

افزایش 12 درصدی شاخص آبرسانی روستایی گیلان در دولت یازدهم

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۴۲۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: شاخص آبرسانی به روستاها 64 درصد بود که هم اکنون این رقم به 76 درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا از لنگرود، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان درآئین افتتاح مجتمع آبرسانی سردار شهید املاکی لنگرود گفت: برای اجرای فاز نخست مجتمع آبرسانی شهید املاکی 75 میلیارد ریال هزینه شده که 47 میلیارد ریال از صندوق توسعه‌ی ملی بوده است.

محبعلی رنج ور افزود: با بهره برداری از فاز اول این مجتمع آبرسانی 3 هزار و 500 نفر در 17 روستای بخش اطاقور از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای آبرسانی به این روستاها یک دهنه چشمه با آبدهی 30 لیتر بر ثانیه بهسازی، 3 باب مخزن بتنی با حجم هزار و 50 مترمکعب احداث و 40 کیلومتر لوله گذاری اجرا شد.

ویگفت: شاخص آبرسانی روستایی گیلان در ابتدای دولت یازدهم 64 درصد بود که هم اکنون این رقم به 76 درصد رسیده است.

استاندارگیلان در این مراسم با اشاره به خدمات دولت دکتر روحانی جهت افزایش سطح رفاه روستاییان، گفت: خوشبختانه در ۴ سال گذشته شاخص آبرسانی روستایی شهرستان لنگرود از ۷۹ درصد به ۸۷ درصد ارتقاء یافته است.

محمدعلی نجفی ابراز امیدواری کرد؛ تا پایان سالجاری تمامی روستاهای شهرستان لنگرود از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

وی، از زحمات و پیگیری های مهندس رنج ور مدیرعامل و همه ی کارکنان شرکت آبفار گیلان جهت اجرای مناسب طرح های آبرسانی تقدیر و تشکر کرد.

بنابراین گزارش؛ در مراسم بهره برداری از فاز نخست مجتمع آبرسانی شهید املاکی، معاون امور عمرانی استاندار، نماینده ی شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان و مردم بخش اطاقور لنگرود حضور داشتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز