خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد:

رشد ٥٥ درصدی اجرای نمایش در گیلان نسبت به چهار ساله دولت دهم

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۷۷۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان این که در دولت تدبیر و امید، دو هزار و ٩٧٥ سانس نمایش در گیلان اجرا شد؛ از رشد ٥٥ درصدی تعداد اجراها نسبت به چهار ساله دولت دهم خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مباحث فرهنگی و هنری اظهار کرد: از سال ٩٢ تا پایان سال ٩٥ تعداد ٥٥٦ عنوان نمایش در استان گیلان تولید شده است که این عدد نسبت به ٤٣١ نمایش تولید شده در چهار ساله دولت دهم از رشد ٢٩ درصدی برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: تعداد دفعات اجرای نمایش ها از یک هزار و ٩١٥ اجرا در چهار ساله دولت دهم به دو هزار و ٩٧٥ اجرا در این دوره رسیده است که این اعداد حاکی از رشد ٥٥ درصدی دفعات اجرای نمایش در استان است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ١٦ سالن اجرا با ظرفیت شش هزار و ٤٠٠ صندلی متعلق به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در سطح استان در حال فعالیت است.

فاضلی، تعداد برنامه های هنری اجرا شده توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان (شامل جنگ ها، جشن اعیاد و سوگواره ها) در بازه زمانی سال ٩٢ تا پایان سال گذشته را ٩٨٥ مورد عنوان کرد و افزود: این رقم نیز نسبت به ٦٩٣ برنامه هنری اجرا شده در دولت دهم، از رشد ٤٢ درصدی برخوردار بوده است.

«کجا بودیم، کجا هستیم» عنوان سلسله گزارش های روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از عملکرد این اداره‌کل در دولت تدبیر و امید در مقایسه با چهار ساله دولت دهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز