خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر خبر داد:

کسب رتبه نخست بهبود فضای کسب و کار گیلان در دولت یازدهم/ احداث کارخانه پتروشیمی در منطقه حسین آباد رودسر

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۶۹۶

فرماندار رودسر گفت: در سه سال متوالی دولت یازدهم رتبه نخست بهبود فضای کسب و کار به عنوان یک شاخص تأثیر گذار در گیلان بوده و در واقع جزء استان های موفق به جهت اشتغال زایی است.

به گزارش ایلنا از  رودسر ، امیر جانبازی رودسری ،‌ فرماندار شهرستان رودسر درحاشیه افتتاح پروژه فازهای دوم و سوم پروژه آسفالت بلوار اصلی طرح هادی روستای حسین آباد گفت: اهالی این منطقه مردمانی فعال و زحمت کش هستند و در بحث عمران و آبادانی این منطقه مشارکت بسیار خوبی داشته و اقدامات صورت گرفته نتیجه تلاش و کوشش همین مردم خوب و فعال می باشد.

جانبازی خاطرنشان کرد:  تمام تلاش مجموعه مدیریتی شهرستان این است که نواقص، مشکلات و کاستیهای منطقه شناسایی و با برنامه ریزی درست و مدون و پیگیری های مستمر مرتفع گردد بگونه ای که در حوزه های مختلف شاخص عملکرد شهرستان به متوسط استانی نزدیک شود .

وی افزود: منطقه حسین آباد با توجه به دارا بودن ساحلی زیبا از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است .

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر از احداث کارخانه پتروشیمی در این منطقه خبر داد و گفت: مقدمات اجرای آن با ورود بخش خصوصی و موافقت وزارتخانه مربوطه انجام گرفته و با برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد احداث کارخانه پتروشیمی در این منطقه خواهیم بود که نقش بسیار زیادی در رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت .

جانبازی به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال اشاره نمود و گفت: یکی از مهمترین سیاسیت های دولت تدبیر و امید ایجاد اشتغال برای جوانان می باشد و انشاءا... با احداث این کارخانه مشکل اشتغال جوانان این منطقه نیز تا حد زیادی حل خواهد گردید .

فرماندار شهرستان رودسر خاطر نشان کرد: در ابتدای حضور دولت تدبیر و امید درصد بیکاری در استان گیلان 6 / 15 درصدبود که طبق آخرین آمار تا پایان سال 95 به 3 / 11 درصد رسیده است که در مجموع از لحاظ آمار بیکاری پائین تر از آمار متوسط کشوری هستیم .

وی تصریح کرد: استان گیلان قبل از تصدی دولت یازدهم پنجمین استان از حیث بیکاری بوده که هم اکنون بیست و پنجمین استان از حیث بیکاری است و به جهت رشد اشتغال نیز رتبه خوبی را دارا می باشد در سه سال متوالی رتبة نخست بهبود فضای کسب و کار به عنوان یک شاخص تأثیر گذار در استان بوده و در واقع جزء استان های موفق به جهت اشتغال زایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز