خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیاهکل عنوان کرد:

جامعه‌ای که مطالبه‌گر نباشد جامعه سوخته است/ مشارکت عمومی در انتخابات موجب بالندگی و اقتدار کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۰۲۰

فرماندار سیاهکل گفت: باید حس مطالبه گری داشته باشیم و این حس را در وجود خود بیشتر کنیم زیرا جامعه ای که مطالبه‌گر نباشد جامعه سوخته است.

به گزارش‌ایلنا از سیاهکل، اسلامی در همایش رسانه، مطبوعات و تشکل‌های فرهنگی و هنری شهرستان که با عنوان «فرصت حضور» در محل فرمانداری برگزار گردید ضمن خوش آمد گویی به حاضران، در باب مقوله فرهنگ، گفت: انتقال سینه به سینه فرهنگ خوب است اما اگر همراه با علم و اقتصاد چاشنی شود خیلی بهتر است و قطعا باعث توسعه یافتگی فرهنگ خواهد بود.

فرماندار سیاهکل افزود: نباید همیشه نگاه‌مان به دولت باشد چرا باید برای توسعه شهرستان، خودمان هزینه و تلاش نکنیم؟ شهرستان به این بزرگی نباید به خاطر 80 میلیون تومان پول نگاهش به جیب دولت باشد. با وجود این همه پتانسیلی که در شهرستان هست ما خود باید مولد و تولید کننده باشیم و با یک هم افزایی فرهنگی و اقتصادی به بهبود وضعیت کمک کنیم.

وی اضافه کرد: بنده وظیفه دارم که بتوانم در اعتلای فرهنگی این مرز و بوم تلاش کنم. ما یک کشور فرهنگی هستیم و تمام دنیا کشور ایران را بیشتر به بعد فرهنگی آن می شناسند و همین بعد فرهنگی بود که جوانان ما در پناه اسلام ناب محمدی(ص) این امنیت مثال زدنی را به ارمغان آوردند.

این مقام مسئول با تاکید بر این نکته که ما تلاشمان باید این باشد که فعالیت‌مان را بیشتر کنیم، گفت: باید حس مطالبه گری داشته باشیم و این حس را در وجود خود بیشتر کنیم زیرا جامعه ای که مطالبه گر نباشد جامعه سوخته است.

اسلامی در باب شهرستان سیاهکل، سطح خدمات دهی شهرستان را بعد از 38 سال از عمر انقلاب قابل قبول ندانست و اظهار کرد: سیاهکل با وسعت یک هزار و 50 کیلومترمربع در بحث دارامندی و درآمدی چیزی در حدود یک سوم مردم آن مستمری بگیر کمیته امداد هستند. در واقع جدای از افراد تحت پوشش بهزیستی، حدود 31 درصد خانوار های سیاهکل تحت پوشش کمیته امداد هستند و این آمار از سوی کمیته امداد استان بیان شده است. این نشان می دهد که در بعد فرهنگی ما کم کار کرده ایم و این زیبنده سیاهکل نیست.

فرماندار سیاهکل در بحث دو انتخابات پیش رو نیز، متذکر شد: ما نمی گوییم به چه کسی رای بدهید، حداقل به عنوان یک فرد ایرانی مشارکت عمومی مان را در انتخابات بالا ببریم و به خاطر اعتلا، بالندگی و اقتدار کشور عزیزمان در انتخابات شرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز