خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا مطرح کرد:

جانبداری از نامزد خاص توسط مدیران دستگاه اجرایی پذیرفتنی نیست

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۴۵۷

فرماندار صومعه سرا گفت: به عنوان یک مدیر فقط مسئولیت ایجاد بستر مناسب برای برگزاری انتخابات خوب و سالم را داشته و هیچ گونه جانبداری از کاندیدای خاص چه در زمینه انتخابات ریاست جمهوری وچه شوراهای شهر و روستا از سوی مسئولان پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور، اظهار کرد: انتخابات در همه کشورها نقش تعیین کننده و تأثیرگذاری دارد.
وی روند اجرایی هر جامعه ای را در گرو برگزاری انتخابات دانست و افزود: در جمهوری اسلامی ایران که تمامی ارکان ان براساس رأی و نظر مردم تعیین شده، انتخابات نقش مهم و تأثیرگذاری داشته و دارد.
فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران نظر مردم در نوع مدیریت و فعالیت ها بسیار حائز اهمیت است، گفت: در طی ۳۸ سال گذشته ۳۲ انتخابات برگزار شده که به رغم وجود مشکلات و تهدیدات فراوان از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار بود.
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم و عمل به مُر قانون، خاطرنشان کرد: تمام مسئولان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نیز براساس هدایت داهیانه مقام معظم رهبری در تلاش هستند تا بهترین شرایط و بستر را برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و با مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند.
فتح اللهی با بیان اینکه تمام دستگاه های مرتبط و غیرمرتبط با امر انتخابات باید در طی این دوران حضور بی طرفانه داشته باشند، تصریح کرد: به عنوان یک مدیر فقط مسئولیت ایجاد بستر مناسب برای برگزاری انتخابات خوب و سالم را داشته و هیچ گونه جانبداری از کاندیدای خاص چه در زمینه انتخابات ریاست جمهوری وچه شوراهای شهر و روستا از سوی مسئولان پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز