خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا تاکید کرد:

توسعه‌کشاورزی مکانیزه از طریق پرداخت تسهیلات ماشین آلات‌کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۰۹۹

فرماندار صومعه سرا بر توسعه کشاورزی مکانیزه از طریق پرداخت تسهیلات ماشین آلات کشاورزی و طرح تجهیز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا ازصومعه سرا، جلسه کمیته تخصیص آب شهرستان امروز به ریاست فرماندار شهرستان و در دفتر کار وی برگزار شد.

فتح‌اللهی در این جلسه با اشاره به وضعیت‌ مطلوب آب سد و میزان بارندگی خوب اخیر گفت: خوشبختانه فعلا مشکلی در تخصیص آب کشاورزی در شهرستان وجود ندارد و البته این به معنای هدر دادن و اتلاف آب نیست و بایست صرفه جویی ها صورت گیرد.

وی تغییر اقلیم آب و هوایی را عاملی مهم در کم شدن منابع آبی در جهان دانست و افزود: برای حفظ منابع آبی همگی بایست تلاش کنیم.

فتح اللهی با تاکید بر اینکه از حفر چاه کشاورزی غیر مجاز بایست به صورت جدی جلوگیری بعمل آید، خاطرنشان کرد: چاه‌های کشاورزی موجود در سطح شهرستان بایست مشخص، قانونی و مجوزدار باشند. چرا که اگر سالانه میلیون ها لیتر آب از این منابع استخراج شود و ورودی و خروجی نامتقارن شود معلوم نیست در آینده نزدیک چه اتفاقی بر سر سفره های آب زیر زمینی خواهد افتاد.

وی دخیل کردن و بکار گیری کشاورزان را در حل و فصل مشکلات کشاورزی بسیار موثر توصیف نمود و عنوان کرد؛ فرهنگ روستانشینی و کشاوری امروزه تغییر کرده و وابستگی روستاییان به دولت بسیار زیاد شده است.

فتح اللهی در پایان بر توسعه کشاورزی مکانیزه از طریق پرداخت تسهیلات ماشین آلات کشاورزی، طرح تجهیز تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز