خبرگزاری کار ایران

به میزبانی برق منطقه‌ای گیلان برگزار شد:

دومین نشست کارگروه برق و انرژی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۱۶۰

دومین جلسه کارگروه برق و انرژی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان گیلان با حضور مدیران و مسئولین این کارگروه در سالن کنفرانس شرکت برق منطقه ای گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، دومین جلسه کارگروه برق و انرژی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان گیلان با حضور مدیران و مسئولان این کارگروه درسالن کنفرانس شرکت برق منطقه‌ای گیلان برگزار شد.

مرادی  مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گیلان در این جلسه ضمن تشکر از بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان درخصوص مسئولیت‌پذیری در قبال کارگروه برق و انرژی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان گیلان و تشکیل جلسات، افزود: مدیران عامل باید محل قرار گرفتن و مختصات جغرافیایی زیرساختهای مهم را به ما نشان دهند و پیش بینی های لازم را در حیطه کاری خود داشته باشند تا ما بتوانیم توان و موجودی خود را بسنجیم و راهکارهای لازم را پیش بینی کنیم.

وی  پایداری یا مصونیت در عرصه تولید انرژی، انرژی و آستانه تحمل مردم، ذخیره سازی انرژی امری پدافند غیرعاملی، انرژی محور اصلی مصونیت در برابر تهدیدات و کاهش آسیب پذیری، پدافند زیستی در حوزه منابع آب(آب شرب و آب کشاورزی)، پدافند غیرعامل در حوزه انرژی، با رویکردپایداری در فضای سایبری، پدافند غیرعامل در حوزه انرژی و مصونیت در برابر تهدیدات الکترومغناطیسی را از جمله محورهای مهم کار گروه آب و انرژی عنوان کردند و از دستگاههای اجرایی خواستند عملکرد خود را در این محورها احصا و در جلسه بعدی کارگروه ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز