خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد:

آمادگی آستارا برای پایلوت طرح‌های استاندارد در کشور/فرهنگ استاندارد باید در جامعه فراگیر شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۰۶۸

فرماندار آستارا گفت: ترویج فرهنگ و برنامه ریزی برای فرهنگ سازی در مصرف کالاهای استاندارد باید در جامعه فراگیر شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دیدار مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گیلان با وی اظهار داشت: یکی‌از مصادیق رعایت حقوق شهروندی‌استانداردسازی و ارائه کالا و خدمات استاندارد به مردم است.

فرماندار آستارا اضافه کرد: اگر بتوانیم در زمینه فرهنگ استاندارد و تولید مصرف کالاها و خدمات استاندارد خوب عمل‌کنیم قادر به رعایت حقوق شهروندی و در نهایت افزایش رضایتمندی در جامعه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: فرمانداری آستارا آمادگی دارد تا در حوزه ترویج فرهنگ استاندارد با هدف رعایت حقوق شهروندی برنامه ای مشترک با اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی برگزار نماید و این شهرستان پایلوت طرح های استاندارد در کشور باشد.

رنجکش ادامه داد: توجه به تولید کالاهای استاندارد و رعایت قوانین استاندارد با توجه به شرایط خاص آستارا به عنوان کانون تبادلات اقتصادی و تجاری نقش مهمی در تقویت بنیه‌های اقتصادی و رونق کسب وکار و تجارت در این شهرستان دارد.

اشکانی پور مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان هم در این جلسه ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید به برنامه های این اداره کل در حوزه استاندارد و تحقیقات صنعتی پرداخت و خواستار همکاری متقابل فرماندار آستارا با نمایندگی این اداره کل در شهرستان شد.

وی گفت: باتوجه به اهمیت شهرستان مرزی بندرآستارا در خصوص تبادلات مرزی و نقش آن در توسعه اقتصادی و تجاری کشور، اداره استاندارد  و تحقیقات صنعتی آستارا در جایگاه قائم مقامی و معاونت اداره کل فعالیت دارد که نقش مهمی در تصمیم گیری ها در شهرستان دارد.

وی اظهار داشت: این اداره کل آمادگی دارد تا در زمینه های مختف در آستارا فعالیت های استاندارد را بسط و گسترش دهد تا از ظرفیت های این شهرستان نیز به نحو شایسته استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز