خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا عنوان کرد:

برنامه‌محور بودن مدیریت روستا توسط دهیاران آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۶۸۷

فرماندار آستارا بر برنامه‌ریزی و برنامه محور بودن مدیریت روستا توسط دهیاران آستارا تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در بازدید دوره ای از روستاهای بخش لوندویل شهرستان آستارا افزود: روستاهای این شهرستان برخوردار از منابع و ظرفیت‌های بالقوه‌ای هستند که در حوزه‌های مختلف با برنامه‌ریزی می توان از آنها بهره وری درست داشت.

وی اضافه کرد: برای توسعه روستا، داشتن پیوست‌های مختلف در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت تولید جذابیت های گردشگری نقش مهمی ایفا می کند.

به گفته وی‌هر یک از منابع موجود در روستا می‌تواند عاملی برای تحرک بخشی‌های اقتصادی و زمینه ای برای توسعه آن باشد زیرا جاذبه های روستایی نقش مهمی در پذیرش گردشگران و توسعه این بخش دارد .

وی یادآور شد : ارایه خدمات مناسب در روستاها و تامین زیرساخت های آن موجب رفاه عمومی در روستاها و افزایش رضایتمندی می شود.

فرماندار آستارا با تاکید بر برنامه ریزی و برنامه محور بودن مدیریت روستا بویژه توسط دهیاران یادآور شد: دهیاران می بایست اولویت های خود را در زمینه های مختلف تعیین تا با برنامه ریزی در مسیر رفع مشکلات و جبران کمبودها برآیند.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته در شهرستان آستارا خدمات بسیاری در زمینه آسفالت، برق رسانی، گازرسانی، آبرسانی انجام داده است که این حجم از فعالیت ها نسبت به گذشته بسیار چشم گیر است.

وی گفت: معرفی این دستاوردها به مردم و زمینه سازی برای ارائه خدمات بیشتر نقش مهمی در تولید رضایتمندی آنان دارد.

وی از دهیاران خواست تا با شناسایی و معرفی ظرفیت های روستایی خود برنامه های اولویت دار خود را در زمینه خدمات مختلف به فرمانداری اعلام نمایند.

رنجکش گفت: در ارائه خدمات عمرانی باید پیوست های فرهنگی، اجتماعی آن را با هدف تولید نشاط اجتماعی در روستا در نظر گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز