خبرگزاری کار ایران

شهیدی:

تامین زیرساختها در شهرک های صنعتی از ملزومات رونق کسب و کار در گیلان است

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۵۸۳

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : تامین زیرساختهای لازم در شهرک های صنعتی از ملزومات رونق کسب و کار و توسعه تولید در استان می باشد .

به گزارش ایلنا از رشت، احمدعلی شهیدی بیان داشت: برای رونق تولید باید بخشی نگری به بوته فراموشی سپرده شود ، چرا که صیانت و رونق بخشیدن به صنایع کوچک یک امر لازم و ضروری است که قطعا با بهره گیری از توان و انرژی مثبت سایر بخشهای عامل می توانیم در جهت توسعه صنعت استان گامهای بهتر و مفیدتری را برداشته و با سرعت عمل بیشتری رو به جلو حرکت کنیم .

وی اظهار کرد : نقش شهرک ها و نواحی صنعتی به عنوان کانون های تولید ، اشتغالزایی و توسعه صنعت و پویایی اقتصادی در ایجاد و گسترش کسب و کار و سرمایه گذاری بر کسی پوشیده نیست به همین علت به منظور بهینه سازی خدمات ارائه شده به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان ، فراهم کردن زیرساخت ها مقوله ای بسیار لازم و ضروری است .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان تاکید کرد: روند گسترش امکانات در شهرک های صنعتی استان و ارائه خدمات لازم به فعالان حوزه تولید و کسب و کار در بخش صنعت به سرعت ادامه خواهد داشت .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: تامین زیرساختهای لازم در شهرک های صنعتی از ملزومات رونق کسب و کار و توسعه تولید در استان می باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری مسئولان ، همراهی صنعتگران و هم افزایی شاغلان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها ، مشکلات و موانع سد راه واحدهای صنعتی و تولیدی دارای مجوز در شهرک های صنعتی استان گیلان برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز