خبرگزاری کار ایران

رئیس حفاظت محیط زیست رودبار خبر داد:

توقیف کامیون متخلف برداشت غیرمجاز شن و ماسه در رودبار

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۱۸۵

رئیس حفاظت محیط زیست رودبارگفت: مامورین یگان محیط زیست شهرستان رودبار در گشت و کنترل به یک مورد برداشت غیرمجاز شن و ماسه برخوردند که ضمن توقیف ماشین آلات با تشکیل پرونده متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کردند.

به گزارش ایلنا از رودبار، مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار در گشت و کنترل های روزانه خود که همه روزه به جهت پیشگیری و برخورد با تخلفات در عرصه های محیط زیست صورت می گیرد ، در حال گشت به یک کامیون کمپرسی حامل مخلوط شن و ماسه برخورد کرده که با پیگیری این مورد متوجه برداشت غیرمجاز در منطقه کندلات شده و با پیگیری موضوع مشخص شد یکدستگاه لودر به همراه تعدادی کامیون در حال برداشت و انتقال مصالح شن و ماسه هستند.

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار گفت: مامورین محیط زیست بلافاصله نسبت به تعطیلی برداشت اقدام کرده و با کسب دستور قضایی و هماهنگی با دادستان دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان ، ماشین آلات فوق را توقیف و به محل کلانتری شهر بیجار انتقال دادند .

در این راستا با همکاری خوب کلانتری شهر بیجار ماشین آلات توقیف و متخلفین با تنظیم صورت جلسه تخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

آژ افزود: هرگونه برداشت شن و ماسه و تسطیح اراضی می بایست با کسب مجوز لازم و در چارچوب قانون صورت پذیرد و تاکید کرد که مامورین این اداره مورد فوق را در رصد خود داشته و به شدت با مورد فوق و هر گونه تخلفات زیست محیطی برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز