خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش خبر داد:

افزایش فضاهای آموزشی در مناطق محروم با اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۱۶۹

فرماندار تالش گفت: با اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش و نظام جدید آموزشی از سال آینده ، نیاز به فضاهای آموزشی و کمک خیرین در مناطق محروم شهری و روستایی افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا از تالش، فرماندارشهرستان تالش با بیان اینکه بیشتر فضاهای آموزشی این شهرستان توسط خیرین ساخته شده است گفت : اگر کمک خیرین مدرسه ساز نباشد دچار مشکل می شویم.

سید عیسی مهدوی افزود: با توجه به اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش و نظام جدید آموزشی از سال آینده ، نیاز به فضاهای آموزشی و کمک خیرین در این زمینه به ویژه در مناطق محروم شهری و روستایی افزایش یافته است.

وی وجود فضای آموزشی را یکی از ابتدایی ترین و با اهمیت ترین نیازهای آموزش و پرورش و تربیت دانش آموزان برشمرد و اظهار داشت: ایجاد فضایی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان و کمک به جلوگیری از بازماندن برخی دانش آموزان از تحصیل از بهترین امور خیر است وی مدرسه سازی را باقیات صالحات دانست و افزود: کسانی که در این کار خیر وارد می شوند تفاوت اساسی با دیگران دارند که آن گذشت از مال است..

 وی ضمن  تقدیرو  تشکر از خیرین  مدرسه  ساز در  زمینه خدمات  رسانی  به  محرومین و با  اشاره  به  فرا رسیدن  بزرگ ولادت بزرگ  مرد خیر جهان اسلام حضرت  علی(ع) افزود :حضرت  علی (ع) در آن دوران  از بزرگترین  خیرین  آن دوران بوده که امروزه الگویی برای ما مسلمانان است و خیرین  مدرسه ساز  و نیکوکاران  ما نیز از این  الگوی بزرگ سرشته گرفته  اند و در مجموع با توجه به  کمبودهای مشهود و با تلاش این بزرگان و آموزش و پروش و.... در شهرستان تالش توانستیم 45 مدرسه را به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز