خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد آستانه اشرفیه خبر داد:

پرداخت 6 میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به مددجویان شهرستان آستانه اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۷۹۱

مدیر کمیته امداد آستانه اشرفیه گفت: سال گذشته مبلغ 6 میلیارد و 864 میلیون و 690 هزار ریال در قالب کمک هزینه درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آستانه اشرفیه پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، فریدون زراعتی مدیر کمیته امداد شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه هم اکنون پنج هزار و 712 خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هستند، افزود: سال گذشته مبلغ 37 میلیارد و 274 میلیون و 980 هزار ریال کمک معیشت به حساب این خانوارها واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک هزینه درمانی به بیماران تحت حمایت از اقدام مهم این نهاد در جهت کمک به رفع آلام نیازمندان است اظهار کرد: سال گذشته مبلغ شش میلیارد و 864 میلیون و 690 هزارریال در قالب کمک هزینه درمانی به دوهزار و 630 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آستانه اشرفیه پرداخت شده است.

زراعتی با قدردانی از کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و حامیان به ایتام، گفت: تعداد 853 نفر از حامیان شهرستان آستانه اشرفیه در سال گذشته مبلغ دو میلیارد و 901 میلیون و 600 هزار ریال به 208 نفر از ایتام تحت حمایت این شهرستان کمک کرده اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان آستانه اشرفیه کمک به تامین جهیزیه نوعروسان را از دیگر اقدامات این نهاد در سال گذشته دانست و تصریح کرد: سال گذشته سه میلیارد و 390 میلیون و 249 ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به 164 نفر از نوعروسان ، پسران و ازدواج مجدد مددجویان اهداء شده است .

وی با بیان اینکه سال گذشته تعداد 75 مورد تعمیرات مسکن برای مددجویان شهرستان آستانه اشرفیه انجام شده است، افزود: برای این امر مبلغ یک میلیارد و 221 میلیون ریال هزینه شد.

زراعتی خاطرنشان کرد: سال گذشته 530 نفر از مددجویان تحت حمایت شهرستان آستانه اشرفیه دوره‌های آموزشی فنی و حرفه ای را فراگرفته اند که مبلغ 260 میلیون ریال برای آموزش این مددجویان پرداخت شده است. 

وی مبلغ پرداختی کمک هزینه تحصیلی 467 نفر از دانش آموزان تحت حمایت شهرستان آستانه اشرفیه را 185 میلیون ریال عنوان کرد و گفت : تعداد 84 نفر از دانشجویان تحت حمایت هم مبلغ 750 میلیون ریال شهریه دانشگاه دریافت کرده اند.

شایسته ذکر است مردم نوعدوست شهرستان آستانه اشرفیه سال گذشته مبلغ 447 میلیون و 613 هزار ریال صدقه برای کمک به نیازمندان و محرومان پرداخت کرده اند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز