خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود:

برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری خواسته مقام معظم رهبری است

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۲۱۸

فرماندار لنگرود گفت: برگزاری انتخابات سالم، با امنیت و مشارکت حداکثری مهم ترین خواسته رهبری است.

به گزارش ایلنا از لنگرود،  سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در جلسه توجیهی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی که  در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شد، گفت: اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات و جایگاه شورا از مهم ترین اهداف این جلسه توجیهی است تا انتخاباتی پرشور، با مشارکت بالا و رضایتمندی مردم برگزار شود.
وی با بیان اینکه شورا در قانون اساسی از جایگاه مهمی برخوردار است، تصریح کرد: برابر اصل هفتم قانون اساسی، شوراها از ارکان اساسی تصمیم گیری و اداره امور کشور هستند.
فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه هیچ کاندیدایی خوب یا بد و یا اینکه به ما نزدیک یا دور نیست، اظهار کرد: مجریان و ناظران انتخابات  هرگونه تبلیغات در قالب خوب و یا بد کاندیدایی را اصلا نمی پذیرند.
جوادپور، اجرای کامل فرمایشات مقام معظم رهبری  را از مهم ترین تقاضای خود از کاندیداها عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات سالم، با امنیت و مشارکت حداکثری مهم ترین خواسته رهبری است که باید همه با هم کمک کنیم تا سخنان مقام معظم رهبری هم در عرصه سیاسی(انتخابات) و هم اقتصادی(تولید و اشتغال) به کرسی نشانده شود.
وی از نام نویسی 935 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان لنگرود و رشد 12 درصدی تعداد ثبت نام کنندگان نسبت به دوره قبل خبر داد و اذعان کرد: این تعداد از نام نویسی داوطلبان نشان دهنده مشارکت بالای مردم در انتخابات  است که کاندیداها باید در جلسات انتخاباتی اعتماد عمومی را همانند امید در کشور تقویت کنند.
نظم و اخلاق در برخورد با هواداران کاندیداهای دیگر رعایت شود
جوادپوربا بیان اینکه نظم و اخلاق در برخورد با هواداران کاندیداهای دیگر رعایت شود، تصریح کرد: همکاری و تعامل با هیئت اجرایی  و نظارتی در سطح شهرستان و بخش های تابعه و پذیرفتن نتیجه انتخابات از دیگر مسائلی است که باید رعایت شود  تا انتخاباتی سالم، قانونی، توام با آرامش و امنیت با مشارکت حداکثری برگزار شود.
فرماندار لنگرود ادامه داد: امانت داری ، حق الناس بودن آرای مردم و مر قانون نیز حتما رعایت می شود.
جوادپور در پایان گفت: مسئولین ستادها هم باید در زمان معین به فرمانداری و بخشداری ها معرفی شوند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز