خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

ارتقاء سطح کمی و کیفی سلامت در جامعه از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۸۸۶

فرماندار آستاراگفت: دولت تدبیر و امید برنامه های بسیار خوبی در زمینه ارتقاء سطح کمی و کیفی سلامت در جامعه داشته است و یکی از دستاورد های مهم این دولت به شمار می رود.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در بازدید از روند تجهیز پروژه بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به بیماران بر ضرورت رعایت استاندارد های درمانی تاکید کرد و گفت: دولت تدبیر و امید برنامه های بسیار خوبی در زمینه ارتقاء سطح کمی و کیفی سلامت در جامعه داشته است و یکی از دستاورد های مهم این دولت به شمار می رود.

فرماندار آستارا اضافه کرد: اقدامات انجام گرفته در تکمیل و تجهیز بیمارستان بندر آستارا نیز در مسیر برنامه های دولت با هدف افزایش شاخص های حوزه سلامت است.

وی گفت: راه اندازی این بیمارستان نقش مهمی در ارائه خدمان درمانی به مردم دارد و همه باید تلاش کنند تا خدمات دولت در حوزه سلامت در آستارا بیش از گذشته احساس شود.

رنجکش یادآور شد: با راه اندازی این بیمارستان باید تیم پزشکی  مجرب و کادر درمانی متخصص آن همزمان تکمیل شود و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی  گیلان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواستار تسریع در این زمینه وتامین نیازمندی های شهرستان شد.

وی گفت:باید با ایجاد بسترهای تشویقی زمینه های ماندگاری متخصصین بهداشتی ودرمانی در آستارا بیشتر فراهم شود و صرفا تجهیز و راه اندازی بیمارستان نمی تواند موجب ارتقاء کیفیت در حوزه سلامت شود.

وی اظهار امیدواری کرد :در کنار راه اندازی این طرح بزرگ درمانی در بندر آستارا نقایص موجود در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برطرف شود.

فرماندار شهرستان مرزی آستارا اضافه کرد:این شهرستان قابلیت تبدیل شدن به قطب توریسم درمانی را دارد و مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید از ظرفیت های بخش خصوصی در این شهرستان نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز