خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا خبر داد:

اختصاص اعتبار 42/5 درصدی از کل اعتبارات استانی به صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۲۳۴

فرماندار صومعه سرا از اختصاص اعتبار 42/5 درصدی از کل اعتبارات استانی به صومعه سرا خبر داد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، فتح اللهی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان صومعه سرا که صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد گفت: اولویت ما در بحث تخصیص اعتبارات برای اتمام پروژه های نیمه تمام است و در مرحله بعد پروژه های جدید را شروع خواهیم کرد.

وی با انتقاد بر این موضوع که کمیته های برنامه ریزی تبدیل به کمیته توزیع اعتبار شده تصریح کرد وظیفه کمیته برنامه ریزی تدوین برنامه در جهت توسعه عمرانی، فرهنگی و ... است که با شناسایی نقاط ضعف و قوت همراه است.

فتح اللهی با تاکید بر اینکه نظارت بر اجرای پروژه ها بایست به دقت انجام گیرد افزود: انتخاب پیمانکار خوب  و با تجربه بسیار مهم است.

فرماندار صومعه سرا ادامه داد: در بازدید از روستاها درخواست ها و مشکلات مردم توسط مسئول اداره مربوطه به دقت بررسی ودر اولین جلسه مرتبط با آن موضوع مطرح و پیگیری ویژه گردد تا حس اعتماد در بین مردم از بین نرود.

وی از فصول مختلف از کل اعتبارات تصویب شده به شهرستان صومعه سرا درسال 95 که شامل؛ 71410 میلیون ریال اعتبار استانی ، 8784 میلیون ریال دو درصدنفت و گاز، 21560 میلیون ریال ماده 180 و 156140 میلیون ریال ماده48 سخن گفت و تصریح کرد:  اعتبارات محقق شده از فصل اعتبارات استانی 30 درصد، دو درصد نفت وگاز 100درصد و ماده 180، 40درصد بوده که میانگین 42/5 درصد از کل اعتبارات به شهرستان صومعه سرا تخصیص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز