خبرگزاری کار ایران

به میزبانی راه و شهرسازی گیلان انجام شد:

برگزاری جشن با شکوه میلاد حضرت فاطمه (س ) و بزرگداشت مقام زن و مادر در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۸۲۴

جشن میلاد حضرت فاطمه(س) با حضور مدیرکل راه وشهرسازی و جمعی کثیری از بانوان همکار اداره کل راه و شهرسازی درمحل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جشن میلاد حضرت فاطمه(س) با حضور علی خاوری مدیرکل راه وشهرسازی و  جمعی کثیری از بانوان همکار اداره کل راه و شهرسازی درمحل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی  روحانی از اساتید دانشگاه های استان گیلان همراه بود ، ایشان ضمن تبریک ولادت فرخنده اسوه بانوان عالم؛ دخت نبی اکرم(ص)؛ حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر اظهار کرد:ارزش والای حضرت زهرا(س) تا به مرتبه ای قرار دارد که پیامبر اکرم(ص) در مورد ایشان فرمودند: ای فاطمه؛ خدای متعال به خاطر غضب تو، غضب می کند و به خاطر رضایت تو، خشنود می گردد.

روحانی  ادامه داد: این حدیث نشانگر آن است که حضرت فاطمه(س) از مرتبه عصمت برخوردار است چرا که فرموده پیامبر سند و مدرکی برای اثبات این امر بوده که غضب و خشنودی خداوند در غضب و رضایت حضرت فاطمه(س)  قرار داده شده است.

 در پایان مراسم از بانوان همکار اداره کل راه و شهرسازی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز