خبرگزاری کار ایران

از سوی رئیس سازمان بنیاد شهید صورت گرفت؛

قدردانی از استاندار گیلان به دلیل تکریم خانواده‌های معظم شهدا

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۱۲۸

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از استاندار گیلان به دلیل تکریم و ارائه خدمات ارزشمند به خانواده معظم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد .

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، در لوح تقدیر حجت السلام و المسلیمن سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور که توسط جمعی از مادران  وهمسران شهدا به دکتر نجفی تقدیم شد آمده است :اینجانب از مساعدتهای شایسته جنابعالی در راستای تکریم و ارائه خدمات ارزشمند به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تقدیر و تجلیل می کنم.

معاون رئیس‌جمهوری در این پیام تاکید کرد: همواره بر این باوریم که تحقق منویات مقام عظمای ولایت در صیانت از ارزش‌های والای ایثار و شهادت با تلاش و همت دلسوزان خاندان مکرم شهدا و ایثارگران میسر است. بدیهی است هر گامی که در این مسیر برداشته شود در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم دارد.

حجت السلام و المسلیمن سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور تاکید کرد : عزت و قامت پرصلابت امروز ایران اسلامی ،میراث آزادگی ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران معظم است ،آنان که از برکت نفوس روحانی و حضور آسمانی‌شان، نهال انقلاب بالنده شد و با ایمان به اصل ولایت و ثبات قدم در راه مجاهدت ،افتخار و اقتدار را قرین نام جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز