خبرگزاری کار ایران

نماینده رودسر مطرح کرد:

تمایل نمایندگان گیلان نسبت به شرکت در جلسات کمیته برنامه‌ریزی استان

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۷۳۵

نماینده رودسر گفت: نمایندگان علاقه‌مند هستند که در جلسات کمیته برنامه‌ریزی شرکت کنند و در جریان امور شهرستان ها و حوزه انتخابیه خود قرار گیرند .

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم شهرستان رودسر  و املش هدف از برگزاری نشست مشترک با سازمان برنامه و بودجه گیلان را شفاف‌سازی توزیع اعتبارات دانست و عنوان کرد: نمایندگان علاوه بر تخصیص اعتبارات باید پیگیر تحقق آن نیز باشند لذا از فرمانداران می خواهیم اقدامات و پروژه‌های اجرایی شده در شهرستان‌ها را ارائه دهند و قبل از تصویب پروژه‌ها با نمایندگان مشورت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات در شهرستان‌ها باید کاملاً تحقق پیدا کند، گفت: کسری اعتبارات بودجه ۹۵ شهرستان‌هایی که در پروژه های عمرانی پیشرفت داشته‌اند از طریق مجمع پیگیری خواهد شد.

عباسی خواستار ارائه نحوه توزیع اعتبارات با توجه به شاخص‌های سازمان برنامه و بودجه به نمایندگان نظیر پیشرفت پروژه‌های عمرانی شد و خاطرنشان کرد: نمایندگان علاقه‌مند هستند که در جلسات کمیته برنامه‌ریزی شرکت کنند و در جریان امور در شهرستان ها و حوزه انتخابیه خود قرار گیرند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز