خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیاهکل تاکید کرد:

ترمیم آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های سیاهکل توسط شهرداری قبل از شروع سال نو

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۳۸۵

فرماندار سیاهکل تأکید کرد: شهرداری بصورت چند شیفته در این اندک زمان باقی مانده تا پایان سال جهت ترمیم آسفالت ها و رنگ آمیزی مناسب جداول همت مضاعف داشته باشند.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، جلسه ستاد بحران با موضوع بازنگری به خسارت های بارش برف سنگین در شهرستان و رانش های زمین در قسمت هایی از محور سیاهکل به دیلمان، در فرمانداری سیاهکل برگزار شد.

رضا اسلامی اظهار داشت: این جلسه پیش‌نیاز جلسه حضور مدیران ارشد استانی در شهرستان سیاهکل است و تمامی دستگاه ها باید مطالبات کارشناسی شده و دقیق ارائه دهند تا بتوانیم با برنامه ریزی صحیح بهترین استفاده را از حضور این مدیران به جهت رفع مشکلات و دریافت خسارت‌های شهرستان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در شهرستان سیاهکل بهار دیرتر و پاییز زودتر فرا می‌رسد و بازه زمانی ما برای عملیات و کارهای عمرانی برخلاف دیگر شهرستان‌ها محدود است، پس باید با برنامه ریزی دقیق از اواخر فروردین ۹۶ بصورت ضربتی پروژه های عمرانی را استارت بزنیم.

فرماندار سیاهکل تأکید کرد: شهردارای بصورت چند شیفته در این اندک زمان باقی مانده تا پایان سال جهت ترمیم آسفالت ها و رنگ آمیزی مناسب جداول همت مضاعف داشته باشند.

اسلامی با مژده دادن به مردم شهر سیاهکل، گفت: پیگیری ها و مذاکرات خوبی مضاف بر بودجه شهرداری جهت آسفالت کوچه های شهر سیاهکل در سال ۹۶ داشته ام که به محض نهائی شدن آن اطلاع رسانی می شود، تا بتوانیم اوضاع نابسامان و خرابی کوچه های این شهر را سامان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مدیران ادارات مکلف هستند براساس برنامه های مدون کمیته برنامه ریزی شهرستان، بودجه ها را هزینه کنند و هیچ مدیری حق جابجایی خودسرانه بودجه‌ها و برنامه ها را ندارد.

فرماندار سیاهکل ابراز کرد: نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل توانست دستور خوبی از نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه جهت احداث جاده کارخانه سیمان به اسپیلی دریافت کند و بنده نیز مذاکرات خوبی را با کیوان محمدی رئیس این سازمان در گیلان به جهت نهایی شدن این پروژه انجام داده ام.

اسلامی با اشاره به فواید اجرای این پروژه برای شهرستان سیاهکل، گفت: ترمیم مسیر جاده اسپیلی به گولک که از میان روستاها عبور می کند در اولویت برنامه  های ما قرار دارد.

وی تصریح کرد: پیمانکار موشا و شرجوب شروع به کار کرده است و جهاد کشاورزی و آب منطقه ای می‌بایست هماهنگی های لازم را جهت هرچه اصولی تر انجام دادن این پروژه ها در اسرع وقت انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز