خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر:

ارتقا سطح شاخص‌های آموزشی در دولت تدبیر و امید قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۳۰۴

فرماندار رودسر گفت: ارتقاء سطح آموزش از سیاست های اولویت دار دولت تدبیر و امید است بر همین اساس یکی از اولویت های نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر نیز آموزش بوده است.

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی رودسری در همایش خیرین مدرسه ساز ضمن تشکر از زحمات روسای آموزش و پرورش رودسر و رحیم آباد در برگزاری این همایش گفت : ارتقاء سطح آموزش از سیاست های اولویت دار دولت تدبیر و امید است بر همین اساس یکی از اولویت های نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر نیز آموزش بوده که بحمدلله در پی تلاش های صورت گرفته شاهد رشد خوبی در شاخص های مختلف این بخش هستیم.

فرماندار رودسر با تأکید بر لزوم جامع نگری و برنامه ریزی در توزیع اعتبارات شهرستان گفت : با بررسی های دقیقی که در ابعاد مختلف توسعه شهرستان انجام دادیم متوجه برخی کاستی ها و عقب ماندگی ها در تعدادی از شاخص ها توسعه ای شدیم و به جهت رفع این کاستی ها و رساندن شاخص ها به میانگین استانی و کشوری تلاش نمودیم سمت و سوی اعتبارات هدفمند باشد.

جانبازی ادامه داد: از ابتدای حضورم در فرمانداری شهرستان رودسر در برخی بخش ها از متوسط استانی عقب بودیم بنابراین برنامه ریزی ها بگونه ای انجام شد که قادر باشیم در کوتاه ترین زمان ممکن این عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

وی تصریح کرد : در تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی ، همچنین بخش آموزش ، عقب ماندگی هایی داشتیم که با تدبیر و ارتقاء سهم اعتباری این بخش ها موفق شدیم شاخص های مربوطه را به متوسط استانی نزدیک نماییم.

نماینده عالی دولت یادآور شد : در سال 95 به گواهی مدیران آموزش و پرورش شهرستان رودسر ، بیش از 20درصد از سرجمع اعتبارات را به فصل آموزش اختصاص دادیم و برای من خیلی عجیب است که این مطالب جایی عنوان نمی شود  !؟ چرا این فعالیت های دولت مظلوم نباید منعکس شود تا ضمن روشن سازی اذهان از برخی سخنان نسنجیده و ناآگاهانه برخی دوستان در محافل مختلف کاسته شود ؟ یعنی کار باید به جایی برسد که نماینده عالی دولت ناچار باشد این خدمات را با فریاد به گوش دوست و منتقد برساند؟

جانبازی ادامه داد :‌ رؤسای آموزش و پرورش در مراسم و جلسات مختلف حوزه تحت مدیریت خود باید بگویند چه کارهای بزرگی در بخش آموزش طی مدت فعالیت دولت صورت گرفته است ،‌این حق مردم است که بدانند و من وشما و تمام مسئولین واقعاً نسبت به این امر مسئول هستیم

فرماندار رودسر افزود : در همایش خیرین مدرسه ساز ، چه کسی باید گزارش دهد که خیرین مدرسه ساز  چه تعداد مدرسه ساختند ،کجا ساختند ، چه تعداد در حال ساخت دارند ؟  چرا مدیران دستگاهها اعلام عملکردها را صرفاً به دوش نماینده عالی دولت گذاشته اند ؟  متولی آموزش وظیفه دارد که منعکس کننده تلاشهای صورت گرفته در این حوزه باشد ، هیچ فرقی نمی کند این خدمات از سوی خیرین انجام شده یا دولت ، هرچند ساماندهی و برنامه ریزی و جلب مشارکت های خیرین هم بارش به دوش دولت است. 

وی با تاکید بر لزوم پیگیری اعتبار از ناحیه اعتبارات ملی توسط مدیران دستگاه اجرایی جهت تسریع در روند ارتقاء شاخص های توسعه ای شهرستان، تصریح کرد: مدیران شهرستانی باید نسبت به افزایش سطح تعامل با مدیران استانی به منظور افزایش سهم اعتباری شهرستان اقدام کنند و تنها راه ایجاد جهش در روند توسعه شهرستان ، تعامل و جذب اعتبارات از منابع مختلف به ویژه اعتبارات ملی است.

فرماندار رودسر با تأکید بر قرار گیری دولت تدبیر و امید در سایه عنایات امام زمان ( عج )  و تأییدات مقام معظم رهبری است افزود: دولت با دستور مستقیم رئیس جمهور مبنی بر تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در هر استان و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نشان داد که مطیع امر رهبر معظم است و منویات ایشان را چراغ راه خویش قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز