خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آستارا در مجلس عنوان کرد:

ضرورت ترویج فرهنگ دینی و حمایت از هیأت‌های مذهبی و مساجد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۸۴۳

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی به ترویج فرهنگ دینی در جامعه اسلامی و حمایت از هیأت‌های مذهبی و مساجد اشاره کرد .

به گزارش ایلنا از آستارا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دغدغه نبود امکانات ورزشی در بین قشر جوان تحصیل‌کرده از سال‌ها پیش در این شهرستان وجود داشته است، اظهار کرد: برای بحث زمین چمن مصنوعی آستارا با وزرای نفت و ورزش و جوانان رایزنی‌هایی انجام شده است.

ولی داداشی ادامه داد: در بحث ورزش روستایی، دو روستای باغچه‌سرا و قره‌سو در برنامه کاری قرار گرفته‌ و زمین چمن ورزشی روستای باغچه‌سرا به دلیل قرار گرفتن در مسیر راه‌آهن آستارا‌ـآستارا موجب محروم شدن جوانان این روستا از ورزش فوتبال شد.

وی با بیان اینکه وزرای مذکور تأمین بودجه احداث زمین چمن مصنوعی را در آستارا متقبل شده‌اند، تصریح کرد: استخر سرپوشیده آستارا به دلیل مواجه‌شدن دولت با کسر بودجه به مرحله واگذاری به بخش‌خصوصی رسیده و مراحل اداری آن نیز به اتمام رسیده است.

 داداشی با اشاره به اینکه یک مکان دیگری به منظور جابه‌جایی زمین چمن روستای باغچه‌سرا در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی مبلغی به میزان ۲۰۰ میلیون تومان به منظور بازسازی این زمین چمن ورزشی به حساب ثبت اسناد و املاک واریز کرده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت احداث حوزه علمیه خواهران در این شهرستان، بیان کرد: بسیاری از خواهران در این زمینه به بنده مراجعه کرده‌اند و در تلاش هستیم سال آینده پس از تأمین بودجه، زمین احداث حوزه علمیه خواهران در آستارا مشخص شود.

وی به ترویج فرهنگ دینی در جامعه اسلامی و حمایت از هیأت‌های مذهبی و مساجد اشاره کرد و گفت: امام جمعه آستارا درباره احیای ستاد اقامه نماز به طور جد پیگیر هستند و برای فعال شدن ستاد اقامه نماز در این شهرستان باید تمام ارگان‌های اجرایی در صحنه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز