خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا:

ریشه تمام فعالیت‌های آینده یک جامعه در آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۸۳۹

فرماندار صومعه سرا ریشه تمام فعالیت‌های آینده یک جامعه را در آموزش و پرورش دانست و افزود: این نگرش را بایست در جوانان ایجاد کرد تا در کنکور، رتبه‌های بالا و ممتاز به سمت این نهاد گرایش پیدا کنند.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، فتح اللهی در جلسه شورای اموزش و پرورش منطقه تولمات ضمن اشاره به در پیش بودن ایام ولادت حضرت زهرا(س)بابیان اینکه صدیقه طاهره(س) بانویی باعظمت و بهانه آفرینش خلقت است و الگویی کامل برای بانوان و مادران جامعه مان است ،گفت؛ اینکه شخصیتی با چنین ویژگیهای انسانی والا بتواند در ادوار مختلف برای تمام بشر الگو باشد طبیعتا از پرورش و تکامل روح و نفس آدمی تا جایگاهی حتی بالاتر از جایگاه ملائک وقدسیان حکایت دارد.

وی شورای آموزش و پرورش را همفکری ، هماهنگی و تعامل در تعلیم و تربیت معنی کرد و افزود؛ آموزش و پرورش یک نهاد مقدسی است که دارای جایگاه ویژه ای در جامعه بخصوص در فرهنگ و آموزش، دارد.

فرماندار صومعه سرا ریشه تمام فعالیتهای آینده یک جامعه را در آموزش و پرورش دانست و عنوان کرد: این نگرش را بایست در جوانان ایجاد کرد تا در کنکور، رتبه های بالا و ممتاز به سمت این نهاد گرایش پیدا نمایند تا پرورش جامعه تقویت شود.

فتح اللهی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاههای دولتی موظف به همکاری وهماهنگی با آموزش و پرورش در جهت برطرف کردن موانع و مشکلات تربیتی و آموزشی هستند خاطر نشان کرد؛ گام های ما در جهت رفع نگرانیهای موجود بایست بلند تر برداشته شود‌.

وی با بیان اینکه انتخابات فرایندی است که بهترین بستر برای ارائه نقطه نظرات مردم فراهم میکند ،گفت: انتخابات فقط انتخاب یک اسم نیست بلکه نتیجه تفکرات و خردجمعی یک جامعه است که به یک اسم ختم میشود و همیشه قابل احترام است.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا با تاکید بر اینکه فرهنگیان از جایگاه ویژه خود در جامعه در جهت آگاه سازی مردم در امر انتخابات استفاده نمایند تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات نکته ایست که دراین آگاه سازی های مردمی بایست لحاظ گردد.

وی استفاده از امکانات دولتی را به نفع یا علیه کسی ،ممنوع دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به خدمات شایسته ای که در دولت یازدهم شاهد آن بوده ایم این گناهی نابخشودنی است که خدمات دولت را تضعیف و مردم را مایوس نماییم.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اهمیت پیگیری پروژه های نوسازی مدارسی که نیمه کاره مانده اند ، عنوان کرد: در صدد خواهیم بود تا آسفالت راه مدارس،مساجد و خانه های بهداشتی که در نزدیکی راههای اصلی قرار دارند در اولویت قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز