خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا مطرح کرد:

تفکر ناب بسیجی مستلزم تلاش مشتاقانه برای مشارکت حداکثری در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۱۱۰

فرماندار صومعه سرا گفت: تفکر ناب بسیجی این است که مشتاقانه در جهت مشارکت حداکثری انتخابات تلاش کند و این مهم مشت محکمی در دهان دشمنان فرود آورد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، فتح اللهی در جلسه با فرماندهان پایگاه‌های بسیج اداری کارگری و اصناف شهرستان صومعه سرا که در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به اینکه بسیج مولود انقلاب و برآمده از تفکرات آسمانی حضرت امام (ره) است، گفت: بسیج تنها مکانی است که به هیچ قشر و گروه خاصی اختصاص ندارد و متعلق به کل کشور است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه بسیج یعنی با حداقل امکانات به میدان نبرد رفتن ، افزود: اوج این موضوع در هشت سال دفاع مقدس نمایان بود.

فتح اللهی‌ادامه داد: بسیج در آن دوران ماموریتش اداره جنگ و دفاع از مرزو بوم بود و امروزه فعالیتش در همه عرصه های اجتماعی ،سیاسی، فرهنگی ،اقتصادی است.

وی کلمه بسیج را اینگونه تعبیر کرد؛ "ب"بسیج یعنی بصیرت و بینش بسیج برای رسیدن به اهداف آرمانی انقلاب، "س" بسیج نشانه سلامت و توان جسمی و روحی بالای آن است، "ی" بسیج یگانه تشکیلاتی را نشان می‌دهد که متعلق به آحاد مردم است و "ج" آن از جهادی فکر کردن و جهادی عمل کردن بسیج حکایت دارد.

فرماندار صومعه سرا از نگرانی امروز دشمن که تفکر بسیجی و انتشار این تفکر در سراسر دنیاست سخن گفت وبیان داشت، تفکر ناب بسیجی این است که مشتاقانه در جهت مشارکت حداکثری انتخابات تلاش کند و در با این مهم مشت محکمی در دهان دشمان فرود آورد.

فتح اللهی با بیان اینکه بایست شرایط طوری فراهم شود تا در 29 اردیبهشت یک واقعه بزرگ تاریخی توسط ملت غیور ایران شکل بگیرد ، خاطر نشان کرد؛ امیدواریم با حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو پرچم ایران را در تفکرات اجتماعی جهان سرافرازانه بالاتر کشیده و سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای تمام آزاد اندیشان جهان بگسترانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز