خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

احداث تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی در 5 شهرک و ناحیه صنعتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۹۷۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از انجام عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در 5 شهرک و ناحیه صنعتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، احمدعلی شهیدی با اشاره به تجهیز و اتصال 8 شهرک و ناحیه صنعتی به سیستم‌های تصفیه فاضلاب صنعتی تصریح کرد: هم اکنون شهرک های صنعتی شفت، لوشان، حسن رود انزلی، صومعه سرا، لاهیجان، سیاهکل، تالش و رودسر به سیستم های تصفیه فاضلاب صنعتی مجهز هستند.

وی از اجرا و احداث 5 تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: این تصفیه خانه‌ها در شهرک‌های‌صنعتی سفیدرود رشت، نقره ده آستانه‌اشرفیه، نالکیاشر لنگرود، کوچیچال فومن و ناحیه صنعتی سکام رضوانشهر در حال اجرا و ساخت و ساز هستند.

شهیدی با اشاره به واگذاری زمین‌های صنعتی به سرمایه گذاران در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی به ویژه اهمیت و جایگاه شهرک صنعتی حسن رود در منطقه آزاد انزلی پرداخت و تصریح کرد: فازهای عملیاتی در سطح 50 هکتاری این شهرک اجرایی شده است که با واگذاری بخش بزرگی از سهم 34 هکتاری زمین‌های صنعتی به سرمایه گذاران در این شهرک ،181 واحد صنعتی با توانمندی های مختلف در حوزه صنایع غذایی، شیمیایی، سلولزی، فلزی، برق و الکترونیک، نساجی و کانی های غیرفلزی احداث شده و یا در حال ساخت و ساز  است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان بهره برداری از 86  واحد صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این واحدهای صنعتی و تولیدی، برای یک هزار و 400 نفر اشتغال مستقیم و 2هزار نفر اشتغال غیر مستقیم برابر با پروانه بهره برداری ایجاد شده است.

وی تجهیز این شهرک به زیرساختهای اساسی مانند تصفیه خانه، شبکه توزیع برق 20کیلوولت، شبکه روشنایی، جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، تامین آب، شبکه معابر، محوطه سازی و فضای سبز، شبکه مخابرات، گاز رسانی و تجهیز شهرک به خودرو و آشیانه آتش‌نشانی را از امکانات موجود در شهرک صنعتی حسن رود انزلی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز