خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر رشت مصوب شد؛

نصب المان‌های نوروزی در ورودی شهر رشت/ افزایش نرخ بلیت‌های شهر شادی/احداث جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسان

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۴۹۶

در یکصد و هشتادمین جلسه شورای‌شهر رشت لوایح افزایش نرخ بلیت‌های وردی شهر شادی و احداث جایگاه‌های کوچک سوخت رسان به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، یکصدو هشتادمین جلسه شورای این شهر  امروز با حضور اعضا در تالار شورای شهر رشت برگزار شد.

نطق پیش از دستور:

ابتدای این جلسه فاطمه شیرزاد با تبریک هفته منابع طبیعی با اشاره به نگرانی کارکنان شهرداری نسبت به دریافت مطالبات اظهارکرد:در روزهای پایانی سال در کمیته مطالباتی پرداخت ها زمان بندی شده است  و ترتیبی داده شده تا تمام مطالبات پرداخت شود.

سخنگوی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه شاهد بارش باران در رشت هستیم افزود:رسیدگی به چاله های آسفالت شهر رشت که آیت الله قربانی هم به آن تاکید ورزیده اند باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی به پرداخت به چهره شهر برای استقبال از مسافران نوروزی گفت:المان های نوروزی برای ورودی شهر ،تعمیر و مرمت آسفالت شهری از جمله مواردی است که با توجه به نزدیک بودن ورود مسافران نیاز به توجه بیشتری دارد.

تذکرات:

حاجی پور عضو دیگر شورای شهر در ادامه به فراخوان مناقصات تا قبل از پایان سال جاری اشاره کرد و گفت:اگر پروژه ای در بودجه دیده شده بهتر است تا قبل از سال جدید فراخوان شود تا از نظر کار اداری در زمانبدی جلو بیافتد.

عباس صابر نیز در خصوص فراخوان مناقصات شهرداری رشت بیان داشت: هر اقدامی که منجر به مزایده و مناقصه شود بار مالی برای شهرداری رشت به همراه دارد و پیشنهاد می‌کنیم این کار به سال آینده موکول شود.

لوایح مطروحه:

عاطفی شهردار منطقه ٢ رشت در ادامه به وضعیف فیزیکی ساختمان شهرداری این منطقه اشاره کرد و افزود:ساختمان شهرداری وضعیت مناسبی ندارد و برای این منظور ساختمان سپیدار به مساحت ٤٠٠٠ متر مربع از بدهی های غیرنقدی شهرداری در نظر گرفته شده است. این لایحه با ١٠ رای مثبت به تصویب رسید.

همچنین لایحه پیشنهاد افزایش نرخ بلیط های وروری وسایل بازی و تفریحی دستگاه های شهرشادی رشت مطرح شد و این لایحه با ٧ رای مثبت به تصویب رسید.

واگذاری پروژه ساخت و بهره برداری از احداث جایگاه های کوچک سوخت رسان و سرویس بهداشتی به بخش خصوصی از دیگر لایحه ها بود که مطرح شد .

رسولی -موافق طرح:این لایحه به جهت کارایی بسیار مفید است.

صابر-مخاف طرح: این طرح معادله مربوط به پمپ بنزین هارا بهم میزند ،مشکل ترافیک در بمپ بنزین نداریم.

کارگرنیا:شهرداری هرکجا خلائی احساس کند فراخوان میکند و سرمایه گذار جذب می کند.

شیرزاد:باید از سرمایه گذار حمایت کنیم و این فرصت طلایی را از دست ندهیم

حاجی پور:برای سرمایه گذارانی که قبلا سرمایه گذار کردند نباید مشکلی ایجاد کنیم،در جانمایی پروژه باید دقت شود.

نیکومنش: هدف از این طرح مدیریت زمان و روان شدن ترافیک است.اولویت مکان ها در ورودی شهر باشد و با پمب های فعلی حداقل ٢کیلومتر فاصله داشته باشد.

روزان: این طرح در شهر اصفهان انجام شده؛ در شهر رشت برای هر ١٢٥٠٠ نفر یک پمپ داریم در حالی که در اصفهان هر ٤٥٠٠ نفر یک پمپ وجود دارد|شرط و شروط سخت برای سرمایه گذار نگذاریم.

در ادامه این لایحه با ٧رای مثبت به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه لایحه تملک ملک های مسیر امام علی به ولیعصر و احساندوست  مطرح و با ١٠رای تصویب شد.

لایحه راه اندازی باجه اطلاع رسانی در ٥نقطه شهر توسط شهرداری و مدیریت گردشگری از جمله دیگر مواردی بود که در این جلسه با ۸ رای به تصویب رسید.

توسعه و بهسازی کارخانه کود عالی، بازگشایی مسیرهای میدان گیل تا جاده لاکان و..از جمله مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز