خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیاهکل خبر داد:

آمادگی سازمان برنامه و بودجه گیلان جهت تأمین اعتبارات سد گولک سیاهکل

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۳۷۱

فرماندار سیاهکل گفت: سازمان برنامه و بودجه گیلان آمادگی خود را برای تأمین اعتبارات لازم جهت احداث پروژه سد گولک بخش دیلمان شهرستان سیاهکل اعلام کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سیاهکل، اسلامی فرماندار سیاهکل در ارتباط با احداث سد دیلمان اظهار داشت: احداث سد گولک دیلمان از مهمترین پروژه ها در شهرستان سیاهکل به شمار می رود.

وی تصریح کرد: این سد در ضلع جنوبی دیلمان واقع شده است و در بحث تأمین آب از اهمیت خاص و ویژه ای برخورداراست.

اسلامی با بیان این نکته که پیگیر احداث سد گولک دیلمان در شهرستان سیاهکل هستیم، اضافه کرد: هزینه کل پروژه در حال برآورد شدن و بررسی دقیق و کارشناسی است و مشاور هم در حال کار است.رابرای تأمین اعتبارات لازم 

وی با تأکید براینکه اسپانسر داخلی اجرای پروژه سد گولک دیلمان شهرستان سیاهکل هم مشخص شده است تا بعد از نهایی شدن هزینه آن اجرای پروژه را در دست بگیرد با اشاره به اینکه پروژه سد گولک دیلمان از جنس ماده ۲۱۵ سند بالا دستی است، تصریح کرد: به تبع تصویب آن سند بالادستی اعتبارات تخصیص یافته به این پروژه روانه منطقه می شود.

وی با بیان اینکه تا زمانی که این سند بالا دستی انجام نشود تحقق بودجه لازم برای اجرای پروژه سد گولک در دیلمان شهرستان سیاهکل، صورت نخواهد گرفت، گفت: سازمان برنامه و بودجه گیلان هم آمادگی خود برای احداث پروژه سد گولک بخش دیلمان شهرستان سیاهکل اعلام کرده است.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه احداث سد در شهرستان سیاهکل از جمله زیر ساخت های مهم به شمار می رود زیرا اقتصاد شهرستان سیاهکل بر پایه اقتصاد کشاورزی است.

اسلامی با تأکید براینکه رونق اقتصاد کشاورزی در شهرستان هایی مانند سیاهکل با حجم بالای اراضی کشاورزی نیاز به زیر ساخت های مهمی مانند سد سازی دارد، اظهار کرد: هدف از پیگیری اجرای این نوع پروژه ها در شهرستان سیاهکل ترسیم وضعیت زیر ساخت ها به شکل مطلوب در این شهرستان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز