خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته درختکاری؛

35 اصله نهال در محوطه دانشگاه آزاد واحد رشت کاشته شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۱۰۹

به مناسبت هفته درختکاری و با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تعداد 35 اصله نهال، در محوطه دانشگاهی آزاد اسلامی واحد رشت کاشته شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا امیرتیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در حاشیه این مراسم، با تسلیت ایام فاطمیه وگرامیداشت روز احسان و نیکوکاری،  گفت: یکی از نعمت‌های الهی که در قرآن کریم بسیار بر آن تأکید شده است، درخت است که نشان می دهد که این نعمت الهی، یکی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه‌ای از تجلیات آفریدگار عالم است. درخت از گرانبهاترین آفریده‌های خداوند دانا برای انسان است و به دلیل نقش حیاتی که در زندگی تمامی موجودات زنده، به خصوص انسانها داراست در اسلام مورد توجه خاص قرار گرفته است.
 
وی، با تاکید بر پایبندی آحاد جامعه به فرهنگ درختکاری، اذعان داشت: درختان از زیباترین مظاهر خلقت بوده و از گرانبهاترین آفریده‌های خداوند برای انسان محسوب می‌شوند همچنین درخت در آیات و آموزه‌های اسلامی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، همچنین افزود: درخت یکی از آیات الهی است که قدرت و توانایی خداوند را در برابر چشم هر بیننده‌ای به نمایش می‌گذارد و به دلیل نقش حیاتی که در زندگی تمامی موجودات زنده، به خصوص انسان‌ها داراست در اسلام مورد توجه خاص قرار گرفته است. بزرگان اسلام نیز بر این امر تاکید فراوان داشته و فضایل زیادی را بر آن شمرده‌اند.

امیرتیموری خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت  امسال با توجه به گذشت 35 سال از فعالیت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در استان گیلان و شهر رشت، 35 اصله نهال از انواع مختلف در محوطه دانشگاه توسط مدیران و مسئولین دانشگاه در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت غرس خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز