خبرگزاری کار ایران

فرمانده هنگ مرزی آستارا خبر داد:

کشف و ضبط بیش از 150 هزار عدد انواع مواد محترقه آتش‌زا از آغاز سال جاری تاکنون

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۷۳۹

فرمانده هنگ مرزی آستارا گفت: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی و تشدید اقدام‌های کنترلی از آغاز سال جاری تاکنون 155 هزار عدد انواع مواد محترقه آتش‌زا را کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرمانده هنگ مرزی آستارا  با اشاره به اینکه مرز آستارا از امن‌ترین مرزهای کشور است، اظهار کرد: کشف انواع کالای قاچاق به‌ویژه مواد محترقه آتش‌زا از آغاز سال جاری تاکنون در این شهرستان 65 درصد رشد داشته است. 

 نوذر مرادی با اشاره به اینکه در سال گذشته با قاچاق انواع کالا به‌ویژه در شهرستان مرزی و راهبردی آستارا مواجه بودیم، ادامه داد: اکنون با کاهش زیادی در این زمینه مواجه هستیم و این مهم در سایه تعامل بین مرزبانان و مرزنشینان تحقق یافته است. 

فرمانده هنگ مرزی آستارا افزود: مرزبانان آستارا با هدف‌گذاری در زمینه جلوگیری از ورود کالای ممنوعه و قاچاق به استان با اجرای طرح‌های عملیاتی و شناسایی عواملی که در هر منطقه مبادرت به تهیه و توزیع این مواد می‌کردند به موفقیت‌های بسیار خوبی در این زمینه دست یافته‌اند. 

مرادی افزود: کاهش قاچاق انواع کالا به این معنا نیست که قاچاق از مرز وارد استان نمی‌شود بلکه قاچاقچیان و متخلفان با تغییر روش از محورهای مواصلاتی اقدام به قاچاق انواع کالا می‌کنند که با هماهنگی مقام قضایی با آنها برخورد می‌شود. 

فرمانده هنگ مرزی آستارا افزود: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی و تشدید اقدام‌های کنترلی در راستای مبارزه با قاچاقچیان تهیه و توزیع مواد محترقه در سطح شهرستان و بهره‌گیری از منابع مخبران و شناسایی نقاط آلوده توانستند از آغاز سال جاری تاکنون 155 هزار عدد انواع مواد محترقه آتش‌زا را کشف و ضبط کنند.

وی با قدردانی از همکاری بسیار خوب مرزنشینان و ساحل‌نشینان با نیروی مرزبانی خاطرنشان کرد: مرزهای آستارا برای متجاوزان و متخلفان ناامن بوده و آنها باید بدانند که تجاوز به حریم ممنوعه مرزی و انجام هرگونه اقدام غیرقانونی در نوار مرزی هزینه‌ای سنگین و عواقبی ناگوار برای آنها به همراه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز