خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا خبر داد:

تدفین دوشهید گمنام در تولمشهر صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۲۰۶

فرماندار صومعه سرا از مراسم وداع، تشییع و تدفین دوشهید گمنام در تولمشهر صومعه سرا خبر داد.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، جلسه هماهنگی مراسم وداع، تشییع و تدفین دوشهید گمنام در تولمشهربه ریاست فرماندار صومعه سرا و با حضور روسای ادارات در سالن جلسات اداری فرمانداری برگزار شد.

 فتح اللهی در این جلسه ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی بابت فراهم کردن شرایط برای استقبال از دوشهید گرانقدر گمنام در تولمشهر گفت؛ با زحمات دوستان و با همدلی و همکاری و ایجاد فضای معنوی، این مراسم در خاطره ها خواهد ماند.

وی از نامدار بودن شهدای گمنام سخن گفت وبیان کرد؛ شهدا راه و مرامشان هدایتگر جامعه و بشریت است و نام و نشانشان را از راهشان میتوان فهمید.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه خدا نکند عکس شهدا را دیده و برعکس‌شان عمل کنیم ، خاطرنشان کرد: اینکه در این جایگاه نشسته ایم مدیون خون شهدا هستیم و اینگونه مراسم‌ها یادآوری برای ماست تا بفهمیم کسانی که از بالاترین و شیرین‌ترین نعمت الهی که جان است گذشتند تا ما بمانیم پیام‌شان چه بوده و از ما چه میخواستند.

وی از سرافرازی ملت ایران با رهبری داعیانه مقام معظم رهبری، ایستادگی دولت و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی سخن گفت وافزود: کسانی که برای از ریشه زدن این انقلاب با طرق مختلف تمام تلاش خود را کردند و بی ثمر ماندند امروز تنها ترسشان صادر شدن انقلاب اسلامی به سراسر دنیاست.

فتح اللهی به تغییر نگرش دشمن از جنگ نظامی به جنگ نرم و اقتصادی اشاره کرد و گفت: شهدا الگوی خوبی برای جوانان ما هستند و درست زندگی کردن را میتوان از سیره عملی شهدا دریافت.

فرماندار صومعه سرا حضور فیزیکی کارکنان و روسای ادارات را در مراسم تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در تولمشهر موثر خواند و افزود: همه ادارات موظفند با به دست گرفتن گوشه ای از کارها در هرچه باشکوهتر برگزار کردن این مراسم ها اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز