خبرگزاری کار ایران

شهرداری شهر رشت خبر داد:

استارتاپ ویکند نوآوری خوراک در شهر خلاق رشت

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۶۰۷

شهرداری شهر خلاق رشت در راستای کارآفرینی و حمایت از ایده‌های شهروندان خلاق جهت تبدیل مدل کسب و کار، اولین استارتاپ ویکند نوآوری خوراک را در تاریخ ۱۳ الی ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۵ در شهر رشت برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت، مسلم گنجی مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری‌رشت ضمن اعلام برگزاری رویداد استارتاپ ویکند نوآوری خوراک در شهر خلاق رشت گفت: با تلاش‌های شهرداری در سال ۱۳۹۴ شهر رشت به عنوان اولین شهر ایران در شبکه شهرهای خلاق یونسکو در دسته خوراک شناسی ثبت جهانی شد. که در این راستا ساختارهای جدیدی تحت عنوان اداره مطالعات و پژوهش و در ذیل آن امور خلاقیت و فناوری‌های نوین در شهرداری رشت ایجاد و به تصویب سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور رسید تا مسئول پیگیری مباحث حوزه خلاقیت و نوآوری در شهر خلاق رشت باشند.

 وی عنوان کرد: طی چند سال اخیر اقدامات مهمی در شهرداری جهت توسعه و تحول شهر رشت انجام گرفته است، به گونه‌ای که در این زمینه توسعه شهر بر مبنای مشارکت مردمی از طریق اعتمادسازی، برندسازی و سرمایه گذاری هدف گزاری شده است. از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده در این زمینه، توجه به ایده‌های شهروندان خلاق در حل مسائل و چالش‌های شهر است، که برگزاری استارتاپ ویکند نوآوری خوراک با همین نگاه و جهت توسعه ایده‌های شهروندی از ایده به مدل کسب و کار و در نهایت ایجاد اشتغال با مشارکت جامعه محلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز