خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان تاکید کرد:

نظارت مداوم بر حوزه‌های قضایی گیلان در جهت کیفیت و بهبود امور قضایی

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۱۵

رئیس دادگستری کل گیلان با تاکید بر نظارت مداوم بر حوزه‌های قضایی استان توسط معاونین ناظر تصریح کرد: بازدید از شعبات و گفتگو با همکاران تاثیر زیادی در کیفیت و بهبود امور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان گیلان به ریاست احمد سیاوش پور  برگزار شد.

سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان در این نشست  با اشاره به  بارشهای برف اخیر و مشکلات ناشی از آن خواستار تجهیز بیشتر  امکانات در راستای  توسعه حفاظت و امنیت سازه‌های دادگستری استان جهت حفاظت بیش از پیش امنیت سازه های استان شد.

رئیس شورای قضایی استان  با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در دادگستری استان مطلوب بوده خاطر نشان کرد: باید  برنامه‌ریزی در جهت مدیریت هرچه  بهتر بحران‌ها و  حوادث آینده  توسط ستادی در دادگستری استان صورت گیرد.

وی حجم پرونده‌های ورودی به محاکم استان را نسبت به گذشته دارای فراوانی توصیف کرده و  اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و تدابیر لازم باید شرایط حاکم را مدیریت کرد تا با کاهش اطاله دادرسی و تکریم بیش از پیش ارباب رجوع به اهداف پیش بینی شده در پایان سال جاری دست یافت.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با تاکید مجدد بر نظارت مداوم بر حوزه های قضایی استان توسط معاونین ناظر تصریح کرد: بازدید از شعبات و شنیدن مشکلات  همکاران تاثیر زیادی در کیفیت و بهبود امور خواهد داشت.

در این نشست مجید الهیان ، قائم مقام دادگستری کل استان  گیلان، اخبار و رویدادهای مهم استان را به سمع حاضرین رسانده و پس از ایشان هر کدام از معاونین گزارشی از حوزه های تحت سرپرستی ارائه نمودند و در خاتمه، پس از طرح مسایل مرتبط با دستگاه قضایی استان، تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز