خبرگزاری کار ایران

سرپرست خدمات منطقه ۵ شهرداری رشت:

شهروندان با صبر و شکیبایی خود تسریع‌بخش عملیات برف روبی معابر باشند

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۸۳۰

سرپرست خدمات منطقه ۵ شهرداری رشت گفت: شهروندان با بالابردن آستانه تحمل و همیاری با کارکنان شهرداری می توانند نقش بسزایی در تسریع بخشی عملیات پاکسازی مسیرها و کوچه‌های فرعی داشته باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، سرپرست خدمات منطقه ۵ شهرداری رشت بازگشایی ورودی مدارس و کوچه‌های با عرض کم را از اهم عملیات برف روبی امروز خواند و گفت:علاوه بر جمع آوری برف های دپو شده در مسیرهای اصلی، پل‌های زیرگذر شهید رجایی، میدان انتظام و میدان باستانی شعار نیز پاکسازی و سپس نمک و شن پاشی خواهد شد.

محمد محبتی با تاکید بر پاکسازی و برف روبی مکان‌های با اهمیتی چون حوزه علمیه، مصلی ورودی ادارات گاز و آب و برق تصریح کرد: امروز با برف روبی محلات جماران و بیانی، نمک پاشی مسیرهای داخل مسکن نیز انجام شد.

وی از پاکسازی بیش از ۵۰ کوچه در ناحیه ۲ منطقه ۵ تا ظهر امروز خبر داد و افزود: در ناحیه ۳ که جز مسیر جاده تهران است، بواسطه وجود امکان حساسی چون جایگاه‌های سوخت، شرکت بیمه ایران، انبارهای دارویی، مراکز نظامی و حوزه علمیه  برف روبی شد.

محمد محبتی با قدردانی از مشارکت شهروندان در برف روبی کوچه‌های فرعی‌خاطرنشان کرد: شهروندان با بالابردن آستانه تحمل و همیاری با کارکنان شهرداری می‌توانند نقش بسزایی در تسریع بخشی عملیات پاکسازی مسرهای و کوجه های فرعی داشته باشند.

وی افزود: نیروهای فضای سبز و پاکبانان ارجمند شهرداری نیز در حال جمع‌آوری شاخه و برگ‌های درختان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز