خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان:

۱۸۷ پروژه نیمه تمام مدرسه‌سازی در گیلان به اتمام رسیده است

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۶۷

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با بیان اینکه اولویت اصلی ما اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: طی دو سال گذشته ۱۸۷ پروژه نیمه تمام را به اتمام رساندیم.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در دیدار با فرماندار شهرستان صومعه سرا با ارائه گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان از اهتمام جدی اداره کل نوسازی مدارس استان در راستای رفع محرومیت سخن گفت و اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که رنگ محرومیت را از مدارس استان بزداییم.

مقدم با بیان اینکه اولویت اصلی ما اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است،افزود:طی دو سال گذشته ۱۸۷ پروژه نیمه تمام را که از سال ۸۹ باقی مانده بودند به اتمام رساندیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تاکید کرد: باید احساسات را کنار بگذاریم و بر مبنای واقعیت برنامه‌ریزی کنیم .

 فتح الهی، فرماندار شهرستان صومعه سرا نیز ضمن تشکر از مدیرکل نوسازی مدارس استان، اظهار کرد: مهندس مقدم در حوزه مدرسه‌سازی انقلابی انجام‌داده اند و جا دارد از پیگیری ها و مساعی ارزشمندشان صمیمانه تشکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه باید به آموزش و پرورش و توسعه زیر ساخت آن کمک کنیم،افزود: هزینه در آموزش و پرورش، سرمایه‌گذاری است.

گفتنی است، مقدم به همراه فرماندار صومعه سرا و روسای آموزش و پرورش از برخی پروژه های نیمه تمام این شهرستان بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز