خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان مطرح کرد:

آمادگی کامل برای مقابله با بارش‌های احتمالی آینده

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۴۷

مدیرعامل شهرک های صنعتی گیلان گفت: اقدام به موقع کمیته بحران شرکت شهرک‌های صنعتی استان در بارش برف اخیر مانع از تعطیلی واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان شد .

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با حضور در شهرک صنعتی سفیدرود و مجتمع کارگاهی رشت از نحوه خدمات رسانی و بازگشایی مسیرهای دسترسی به شهرک و واحدهای صنعتی مستقر در آنها بازدید به عمل آورد و بیان داشت : در پی بارش برف اخیر در گیلان با تشکیل‌کمیته بحران در شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان از حوادث احتمالی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی جلوگیری شد.

 احمد علی شهیدی با اشاره به تشکیل کمیته مقابله با بحران در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان گفت : پس از اعلام هشدار اداره کل هواشناسی در خصوص بارش سنگین برف در استان این کمیته تشکیل وبا اتخاذ تدابیر لازم از بروز خسارت های احتمالی جلوگیری شد .

احمد علی شهیدی افزود: با پیش بینی های انجام شده قبل از زمان بارش برف علاوه بر اطلاع رسانی گسترده به صنعتگران تمامی مدیران شهرک ها و نواحی صنعتی و پرسنل آنها با تجهیزات لازم در سطح استان در آماده باش کامل قرار گرفتند .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به اهمیت حضور به موقع و مقابله با حوادث احتمالی ناشی از برف در  شهرکهای صنعتی استان به ویژه شهرک صنعتی سفیدرود و مجتمع کارگاهی رشت گفت : چنانچه از قبل تدابیر لازم در نظرگرفته نمی شد واحد های صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به ویژه شهرک صنعتی سفیدرود و مجتمع کارگاهی رشت تا چند روز با مشکل شدید مواجه می شدند و فعالیت های کارخانجات و واحدهای صنعتی در آنها به تعطیلی می‌انجامید اما با تلاش‌های انجام شده هیچگونه اختلالی در روند فعالیت واحدهای صنعتی بوجود نیامد و فعالیت واحدهای صنعتی بدون مشکلی از سرگرفته شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان افزود: برف روبی و بازگشایی جاده و مسیر ورودی به شهرک ها و نواحی صنعتی و نیز بازگشایی معابر و خیابانها در کوتاهترین زمان ممکن و انجام عملیات تکان دادن برف ازروی درختان وبرخی تاسیسات  از جمله مراحلی بود که توسط تیم های عملیاتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی با موفقیت انجام شد .

شهیدی از آمادگی کامل برای مقابله با بارش‌های احتمالی آینده خبر داد و گفت : با توجه به تجربیات موثر در بارندگی‌اخیر به صنعتگران اطمینان می‌دهیم که با حضور به موقع از مشکلات احتمالی جلوگیری خواهد شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز