خبرگزاری کار ایران

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان:

امضای تفاهمنامه سرمایه‌گذاری، تامین و توسعه زیرساخت شبکه‌های ارتباطی مجتمع‌های مسکن مهر گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۳۶

به منظور توسعه شهر و شهروند هوشمند تفاهمنامه‌ای بین اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان ، شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان منعقد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، تفاهمنامه سرمایه‌گذاری، تامین و توسعه زیرساخت شبکه‌های ارتباطی و اینترنتی مجتمع های مسکن مهر  گیلان با همکاری متقابل اداره راه و شهرسازی استان گیلان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان و شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان به امضا رسید.

گفتنی‌است در تفاهمنامه مذکور مقرر شد تا خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت به ساکنین مجتمع‌های مسکن مهر ارائه شود.

علی نیا معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، درجلسه ای که به همین منظور برگزار شد، گفت: با امضای این تعهد نامه بین طرفین قرارداد ، به حول و قوه الهی آخرین گام‌های توسعه و تکمیل زیرساخت‌های رفاهی ساکنین محترم مسکن مهر گیلان برداشته می شود.

 وی افزود: در اجرای این تفاهمنامه اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان متعهد می‌شود تا کلیه امکانات مورد نیاز جهت نصب تجهیزات را در چهارچوب قوانین و مقراررات در اختیار طرفین قرارداد قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز