خبرگزاری کار ایران

با موضوع بررسی وضعیت واحدهای صنعتی؛

مدیرعامل شرکت شهرک‌های‌صنعتی‌گیلان با نماینده مردم رشت دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۱۹

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شهرک‌های صنعتی نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارند .

به گزارش ایلنا از رشت، حسنی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس‌شورای‌اسلامی و شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان طی نشستی در خصوص وضعیت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی‌صنعتی‌گیلان و اهمیت و جایگاه صنایع‌کوچک در استان به گفتگو پرداختند.

حسنی در خصوص اهمیت و جایگاه شهرک‌های صنعتی و جذب سرمایه‌گذار بیان داشت : شهرک‌های صنعتی نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارند و با توجه به قابلیت‌های استان می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم .

 وی در خصوص شناسایی و جذب سرمایه گذاران واقعی بیان داشت : جذب سرمایه گذار بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد اما سرمایه گذاری که ، از جنس و بدنه صنعت باشد به عبارتی یک سرمایه گذار واقعی باشد و تمام توان خود را برای احیای صنعت استان به کار گیرد .

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی افزود : با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که استان گیلان دارد ، می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم ، این در حالی است که صنعتگر مورد حمایت همه جانبه مسئولان استانی قرار گیرد و در حال حاضر صنایع کوچک بهترین راه حل برای رونق اقتصاد است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از زحمات حسنی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و حضور ایشان در شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ، با اشاره به اهمیت برقراری ارتباط مطلوب با نمایندگان محترم مجلس ابراز داشت: تعامل با نهاد بسیار مهم مجلس شورای اسلامی با توجه به دیدگاه‌ها و نظرات مختلف نمایندگان کاری بسیار مهم است . 

وی بیان داشت: ارتباط و تعامل مطلوبی با نمایندگان محترم مجلس برای‌تشریح وضعیت صنایع کوچک برقرار شده که‌جا دارد از لطف و عنایت و زحمات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر داشته باشم .

رئیس‌هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌گیلان در ادامه افزود: تلاش جمعی مجموعه همکاران در شهرک‌های صنعتی در جهت ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری است.

شهیدی با تأکید بر نقش شرکت شهرک های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: دلسوزی برای صنعت استان بسیار شایسته و مهم است، ضمن این که حمایت از صنعت و ایجاد اشتغال می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرده و باعث ایجاد سلامت روحی و روانی جامعه شود ، که صنایع کوچک بهترین راه حل برای تحقق این امر در استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز