خبرگزاری کار ایران

مرتضی شریفی سرپرست شهرداری منطقه سه شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۳۰۴

مرتضی شریفی گفت: در حال حاضر با توجه به بحران برف پیش رو همه تلاش خود را در بحث گذر از این امر می گذاریم تا شهروندان به بهترین نحو ممکن از خدمات ما بهره مند گردند.

به گزارش ایلنا از رشت، در مراسم معارفه  شریفی بعنوان سرپرست شهرداری منطقه سه ، مریم گل احضار معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای سمیه رستگار در شهرداری منطقه سه اظهار داشت:  رستگار با لیاقت و شایستگی خویش به خوبی از عهده این مسئولیت برآمده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرداری جایگاه مهم نیست و تنها خدمتگزاری به شهروندان هدف می باشد، ادامه داد: در چند روز آینده به دلیل بارش سنگین برف در حالت آماده باش کامل هستیم از کلیه نیروهای منطقه سه انتظار دارم که تمامی اطلاعات لازم را به فوریت در اختیار آقای شریفی قرار دهند .

وی در پایان گفت: شریفی با لیاقتی که دارد، با توجه به سیاست شهرداری که ارائه خدمات ایده ال به شهروندان می باشد به سمت سرپرست شهرداری منطقه سه منصوب می گردد.

مرتضی شریفی در این مراسم اظهار داشت: بنده از همدلی و یکدست بودن نیروهای شهرداری منطقه سه بسیار تعریف شنیده‌ام ، بنا داریم از ظرفیت های این منطقه با همان ترکیب سابق و با همان قوت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در یک دسته بندی نوع مدیریت به سه دسته مکانیکی ، مشارکتی و مکانیکی – مشارکتی تقسیم می شود، گفت: با استفاده از ظرفیت سطوح سازمانی و افراد شاغل در حوزه ذیربط از آنها استفاده خواهد شد و هر حوزه سازمانی مقتضیات خاص خود را در نوع مدیریت دارد.

شریفی با اشاره به اینکه بنده علاقه زیادی به نیروهای کوشا که برای کار خود وقت می گذارند دارم ، اذعان داشت : در حال حاضر با توجه به بحران برف پیش رو همه هم و غم خود را در بحث گذر از این امر می گذاریم تا شهروندان به بهترین نحو ممکن از خدمات ما بهره مند گردند.

وی در پایان گفت: شیوه کاری ما شیوه ای توام با همدلی و همکاری است بنابراین از نیروها تقاضا داریم با همان قوت که در کنار خواهر بزرگوارم سرکار خانم رستگار مشغول به کار بودند تلاش کنند و قطعا ما نیز در جبران خدمات هر یک از پرسنل بر خواهیم آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز