خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

راه‌اندازی 131 واحد صنعتی و احداث 180 واحد طی 3 سال اخیر در نواحی صنعتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۱۱۸

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان از راه اندازی مجدد 131 واحد صنعتی و احداث 180 واحد طی سه سال اخیر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان خبر داد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های‌صنعتی‌گیلان با بیان آمادگی‌زمینه‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی گفت: هم اکنون 180 واحد صنعتی که شامل طرح توسعه نیز می‌شود در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال ساخت و ساز هستند.

احمدعلی شهیدی با بیان بهره برداری از 33 شهرک و ناحیه صنعتی از مجموع 36  شهرک مصوب در گیلان‌گفت: از ابتدا تاکنون 794 واحد صنعتی و تولیدی در حوزه صنایع کوچک و متوسط در این شهرک‌ها به بهره برداری رسیده اند.

وی میزان اشتغال‌زایی توسط این واحدها را بیش از 13 هزار و 983 نفر عنوان کرد و افزود: با توجه به مشکلات‌موجود در عرصه تولید، بازاریابی، فروش،مشکلات‌بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی با حمایت‌های مختلف در قالب کارگروه رفع موانع تولید و ایجاد رونق در صنایع کوچک و متوسط و حمایت های صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، 131 واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان به چرخه تولید بازگشتند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان آمادگی زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن، راه، تصفیه خانه‌های فاضلاب صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تصریح‌کرد: هم اکنون 180 واحد صنعتی که شامل طرح توسعه نیز می‌شود در 33  شهرک و ناحیه صنعتی استان در حال احداث است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز