خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا خبر داد:

برگزاری همایش زکات با هدف ترویج فرهنگ زکات

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۰۰۵

فرماندار صومعه سرا در جلسه شورای زکات از برگزاری همایش زکات با هدف ترویج فرهنگ زکات در روز چهارشنبه 27بهمن خبر داد.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، فتح اللهی در جلسه شورای زکات شهرستان صومعه سرا که در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به اینکه در مقابل گسترش فقر در جامعه مسئولیم گفت: اگر کشور ما به سمتی برود که وضع معیشتی مردم بد شود به بیراهه رفته ایم و اولین کسانی که متضرر  می‌شود خود ما مسئولین هستیم.

وی از وظیفه همگان در توزیع عادلانه ثروت در جامعه خبر داد و تصریح کرد: تا زمانی که کلمه "من"به معنای مادی خود در جامعه رونق داشته باشد هیچگاه نمی‌توانیم در برابر فقرا و محرومین که میراث داران اصلی انقلاب هستند حق مطلب را ادا کنیم.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به تاکیدات مکرراسلام و قرآن در باب زکات و اهمیت آن بیان داشت: اسلام دین کاملی است و بایست افراد بی نیاز با کمک به نیازمندان و ترویج فرهنگ زکات قدم بردارند.

فتح اللهی از پرداخت زکات توسط خیرین گمنام قدردانی و تصریح کرد: این افراد در دنیا گمنام ودر آخرت نامدار هستند.

وی از برپایی همایش زکات در روز چهارشنبه مورخه 27 بهمن 95 با حضور مسئولین، اعضای شورای زکات، خیرین، شوراها خبر داد و افزود: هدف از برپایی این همایش ترویج فرهنگ زکات و تلنگر به جامعه در شناسایی فقرا و رفع حاجت نیازمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز