خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد:

احداث 48 واحد مسکونی محرومان تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۴۶۶

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از احداث 48 واحد مسکونی محرومان تا پایان امسال به عهده این سپاه گذاشته شده است خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی یکی از فعالیت‌های ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه بسیج است، اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است و اگر هر کدام از مسئولان در راستای محرومیت‌زدایی تلاش داشته باشند مردم را نسبت به انقلاب دل‌گرم می‌کنند.

مجید دوهندو با بیان اینکه احداث 48 واحد مسکونی محرومان تا پایان امسال به عهده این سپاه گذاشته شده است، تصریح کرد: در مدت 110 روز قرار بود واحدهای مسکونی را تحویل مددجویان دهیم و نخستین واحد در تاریخ مقرر تحویل شده است.

وی به احداث یک‌هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد توسط سپاه قدس گیلان در فاز نخست در استان اشاره کرد و افزود: زمین و مددجو از طرف کمیته امداد معرفی می‌شود و احداث مسکن به عهده سپاه قدس گیلان در شهرستان‌های مختلف است.

دوهندو، زیربنای واحدهای مسکونی مددجویان را 50 متر مربع خواند و بیان کرد: با توجه به شرایط جوی در گیلان، احداث واحدهای مسکونی در حال انجام است.

وی از واگذاری 18 واحد مسکن محرومان به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد تاکنون در شهرستان رشت خبر داد و گفت: تحویل واحدهای مسکونی بارقه امیدی در دل محرومان ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه برای احداث هر کدام از واحدهای مسکن محرومان مبلغ 20 میلیون تومان پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: به طور متوسط برای هر کدام از واحدهای مسکن محرومان 27 میلیون تومان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و محرومان هزینه شده است.

دوهندو به احداث واحدهای مسکن برای محرومان در مناطق آقاسید شریف، سیاه اسطلخ، پیربازار و ... در شهرستان رشت اشاره کرد و یادآور شد: 30 واحد باقی‌مانده از 30 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا پایان سال جاری تمام آنها تحویل مددجویان می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، تامین جهیزیه محرومان به غیر از احداث مسکن را از دیگر فعالیت‌های این ارگان عنوان کرد و گفت: در تمام سال فعالیت‌های عمرانی را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکن مذکور هدیه مقام معظم رهبری به محرومان است، اظهار کرد: سال آینده احداث تعداد دیگری از واحدهای مسکن مددجویی را به عهده می‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز